خبرگزاری کار ایران

باقری: تا آخرین لحظه پشت استراماچونی هستیم / گل خوردن در دقیقه 95 فقط به خاطر بدشانسی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۹۸

هافبک استقلال تهران گفت: ما بازیکنان پشت سرمربی مان هستیم و تا آخرین لحظه تسلیم نمیشویم امیدواریم که این بدشانسی ها دست از استقلال بردارد و دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا، فرشید باقری پس از تساوی استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان گفت:‌بعضی وقت‌ها خودمان هواداران را میبینیم تعجب میکنیم، دیگر خودمان خسته شدیم. بله بخشی از تقصیر به عهده ما است و بخشی هم برای تغییر  مدیریت است اما بعضی اوقات واقعا بدشانس هستیم. بدشانسی را واقعا نمی‌توان کاری کرد. 

باقری درباره اعتراض بازیکنان به گل فولاد در وقت‌ها اضافه گفت: نمیدانم اما مثل اینکه 95 دقیقه تمام شده بود و سوت را نزدند. حالا کارشناسان باز بهتر می‌دانند.

هافبک استقلال درباره اینکه آیا مصدوم شده است گفت:‌نمی‌دانم باید این را بررسی کنیم. باید MRI بگیرم.

باقری در پاسخ به این سوال که استقلال شاداب بازی نکرد گفت: من اصلا با شما موافق نیستم. فکر میکنم 90 دقیقه تیم عالی بازی کرد. دیگر باید چکار میکردیم. از دقیقه 1 به فولاد فشار آوردیم و بازی را کنترل کردیم و گل هم زدیم فکر میکنم در دقیقه 95 فقط این بدشانسی بود که گل خوردیم. ما دو بازی در تایمی گل خوردیم که وقت برای جبران نداشتیم.

بازیکن استقلال دراین باره که آیا استراماچونی خداحافظی کرده است یا خیر گفت: نه خیر چرا باید از ما خداحافظی کنند؟ خودشان هم مصاحبه کردند و گفتند که تسلیم نمیشوم. ما بازیکنان هم پشت سرمربی مان هستیم و تا آخرین لحظه تسلیم نمیشویم امیدواریم که این بدشانسی ها دست از استقلال بردارد و دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز