خبرگزاری کار ایران

آبشک: استقلالی‌ها می‌خواستند وقت را به نفع خودشان تمام کنند!

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۹۴

بازیکن فولاد خوزستان بعد از بازی برابر استقلال گفت: گل ما در زمان مسابقه بود و اینکه استقلالی ها بعد از گلی که به ثمر رساندند سعی کردند وقت بازی را به نفع خودشان تمام کنند اما دیدید که توانستیم در دقایق آخر گل بزنیم.

به گزارش ایلنا، محمد آبشک پس از تساوی دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی، بازی پایاپایی بود. گل لحظه آخر بازی روی سانترهای دقت بیشتری داشتیم و توانستیم به گل هم برسیم و مزد زحمات‌مان را بگیریم. بارها روی دروازه استقلال فشار اوردیم و در پایان به حق خود رسیدیم.

او در خصوص اعتراض استقلالی ها به پایان زمان مسابقه و ثمر رسیدن گل فولاد در همین زمان گفت: گل ما در زمان مسابقه بود و اینکه استقلالی ها بعد از گلی که به ثمر رساندند سعی کردند وقت بازی را به نفع خودشان تمام کنند اما دیدید که توانستیم در دقایق آخر گل بزنیم.

وی ادامه داد: ما برای مساوی نیامدیم، برای امتیاز آمدیم. بالاخره استقلال در خانه خودش بازی می کند اما خدا را شکر توانستیم بازی را به تساوی بکشیم و حداقل یک امتیاز از بازی بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: هنوز اول فصل است و بازیکنان زمانی زیادی نیست که در کنار هم بازی می‌کنند. قطعاً در آینده هم شرایط فولاد و هم شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز