خبرگزاری کار ایران

مهاجری: بازیکنانم بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند/ توپ لیگ برتر جلوی گلزنی ما را گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۳۲

سرمربی نساجی مازندران گفت: این توپ ها تنبل هستند و در دیدار با گل گهر هم از این تنبل بودن توپ ضرر دیدیم زیرا دو ضربه سر بازیکنان ما با برخورد به زمین و سنگین بودن توپ از سرعت آن کاسته شد و توپ راهی دروازه نشد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری  سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر پیکان گفت: تیم ما شرایط سختی داشت. من کمتر بازیکنانی را دیدم که این گونه با مسائل کنار بیایند. ما ۶ بازیکن برتر فصل گذشته خود را از دست دادیم و تفکر تیمی ما تعییر کرده است.

وی افزود: در مقابل گل‌گهر بازی قابل قبولی را ارائه دادیم و حتی می‌توانستیم پیروز شویم. لیگ برای ما از فردا آغاز می‌شود. دیدار برابر پیکان بازی سختی است و پیکان در بازی قبل علی رغم باخت تیم خوبی نشان داد. با آشنایی که از پیکان به دست آوردیم، روی نقاط ضعف و قوتش و نقاط قوت تیم خود کار کردیم. امیدوارم فردا شروع خوبی در قائمشهر داشته باشیم. دوست دارم بازیکنانم بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و مردم این شهر چه انتظاراتی از آن‌ها دارم. این کادر و بازیکنان تمام وجودشان را می‌گذارند تا از اعتبار و فوتبال‌مان دفاع کنیم.

مهاجری درباره غایبان تیمش ادامه داد: برای بازی فردا امید سینگ را نیاز داشتیم و با جمع بندی‌های انجام شده، تصمیم گرفتیم امید به قائمشهر برگردد. بازیکنانی که جذب کردیم، بهترین‌هایی بودند که می‌شد به تیم ما اضافه شوند. سقف قرارداد ما پایین‌تر آمده و ریخت و پاش نداشتیم. همه کار دست مربی نیست و از مدیریت تا بازیکنان باید دست به دست هم دهند تا این پازل تکمیل شوند. من می‌دانم نساجی چه باشگاهی است و از پذیرفتن هدایت آن شانه خالی نمی‌کنم. هنوز کارت بازی ۵ یا ۶ بازیکن‌مان نیامده تا تیم کامل راهی مسابقات شود. خوشبختانه مصدوم نداریم اما محمد قاضی و مهرداد کفشگری را برای بازی فردا نخواهیم داشت.

سرمربی نساجی درباره توپ‌های لیگ برتری گفت: توپ‌ها ایده آل نیست و ما هم به سازمان لیگ اعتراض کردیم که توپ‌های خوبی نداریم. این توپ ها تنبل هستند و در دیدار با گل گهر هم از این تنبل بودن توپ ضرر دیدیم زیرا دو ضربه سر بازیکنان ما با برخورد به زمین و سنگین بودن توپ از سرعت آن کاسته شد و توپ راهی دروازه نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز