خبرگزاری کار ایران

زور شهبا و حسینی بهم نرسید؛

دربی داغ کویر؛ ادامه حرکت لغزان مس و آرمان گهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۹۳

در هفته سوم رقابت های لیگ یک دو تیم آرمان گهر و مس کرمان به تساوی 2-2 رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که آرمان گهر سیرجان میزبانی آن را برعهده داشت، ابتدا آرمان گهر توسط عباس پورخسروانی در دقیقه 20 به گل رسید، اما این برتری سه دقیقه بیشتر دوام نداشت و در دقیقه 23 بهرام رشیدفرخی کار را برای مس به تساوی کشاند تا نیمه نخست شهرآورد کرمان با تساوی 1-1 به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم دربی جذاب کرمان نیز مس کرمان یک گل به ثمر رساند که مردود اعلام شد و پس از آن در دقیقه 55 توسط یاسر فیضی به گل رسید که این برتری هم چندان دوامی نداشت و سه دقیقه بعد، آرمان گهر مجددا توسط عباس پورخسروانی، بازیکن باتجربه خود به گل دوم و تساوی بخش رسید.

در دقیقه 63 ایمان رازانی از آرمان گهر اخراج شد و مس علیرغم در دست گرفتن بازی و تلاش های مکرر برای گلزنی، در این امر ناکام بود تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

نتایج مس کرمان و آرمان گهر در مجموع هواداران کرمانی و سیرجانی را راضی نکرده است و درحالی که فصل قبل گل گهر از استان کرمان به لیگ برتر رسید و توقعات بالایی را در محافل ورزشی به وجود آورد؛ اما این دو تیم علی‌رغم هزینه‌های فراوان و جذب بازیکنان نامی، در کسب نتایج مطلوب اما ناکام مانده‌اند.

آرمان گهر با این تساوی 2 امتیازی شد در رده سیزدهم جای گرفت، مس کرمان هم با کسب چهارمین امتیاز به رده یازدهم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز