خبرگزاری کار ایران

پیتر چک دروازه بان هاکی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۵۰

گلر مطرح سابق تیم های فوتبال وارد رشته ورزشی هاکی شد.

به گزارش ایلنا، پتر چک، دروازه‌بان سابق چلسی و آرسنال در تمرینات تیم گیلفورد فلیمز حاضر شد. این تیم در لیگ هاکی فعالیت می‌کند.

چک در حال حاضر مشاور فنی و عملکردی باشگاه چلسی است. او در پایان فصل گذشته از فوتبال کناره‌گیری کرد. او حالا در تمرینات کامل این تیم هاکی حضور یافته است.

وی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد، تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن لباس محافظ دروازه‌بان‌های هاکی را به تن کرده است و در دروازه ایستاده است.

چک 37ساله پیش‌تر گفته بود عاشق هاکی روی یخ است و ممکن بود در جوانی به جای فوتبال به سراغ این ورزش برود.

گلر مطرح فوتبال سه سال پیش در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی آرسنال گفت: «من همیشه می‌خواسته‌ام که هاکی روی یخ بازی کنم. گزینه اصلی من همیشه حضور در این ورزش بوده است اما مشخص است که در آن هنگام باید تمام تجهیزات لازم را می‌خریدم. پس اگر جنبه‌های مالی را در نظر بگیریم و این را هم در نظر بگیریم که من در دوران رشد بودم و باید مرتباً تجهیزات جدیدی می‌خریدم، مشخص می‌شود که چرا به سراغ هاکی نرفتم. ما در آن هنگام توان مالی لازم را نداشتیم. پدرم خیلی باهوش بود و می‌دانست که من از هر ورزشی لذت خواهم برد. او می‌دانست که سطح هاکی روی یخ و فوتبال یکی است. پس او من را زمانی که شش سال و نیم یا هفت سالم بود به یک باشگاه فوتبال برد و به محض آنکه فوتبال را آغاز کردم، دریافتم که واقعاً دوستش دارم.»

چک در 15 سال حضور در لیگ برتر 202 کلین‌شیت داشت. او 11 سال را در چلسی و 4 سال را در آرسنال گذراند. جالب آنکه آخرین بازی دوران ورزشی او برابر چلسی، تیم سابقش بود که با شکست چهار بر یک آرسنال در فینال لیگ اروپا همراه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز