خبرگزاری کار ایران

صادقی: یک تیم جدید و آینده‌دار ساختیم/ بگوویچ شناخت خوبی از تیمش دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۹۸

سرمربی سایپا از تقابل هفته دوم تیمش با گل گهر سیرجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: با تیمی بازی داریم که جنگنده و سخت‌کوش است که به واسطه‌ی داشتن یک مربی باتجربه که سابقه بازی جلوب تمامی تیم‌های لیگ برتر را دارد بازی بسیار سختی خواهد بود این تیم برای چهارمین سال با آقای بگوویچ ادامه می‌دهد که شناخت خیلی خوبی از تیمش دارد. امیدوارم در زمین خودمان نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی درباره کسب نتیجه خوب مقابل گل‌گهر سیرجان تاکید کرد: ما یک تیم جدید و آینده‌دار را ساختیم و بازی سختی را خواهیم داشت. تیم ما ۱۷ بازیکن از دست داد و به واسطه‌ی تغیبرات زیاد تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. ما شناخت خوبی از حریف داریم.

سرمربی سایپا درباره میزبانی تیمش در ورزشگاه دستگردی گفت: سال گذشته کیفیت چمن این ورزشگاه خوب نبود اما الان خوب شده و همه چیز مهیای میزبانی است. ما در ورزشگاه شهر قدس تمرین می‌کنیم ولی محل بازی‌های ما ورزشگاه دستگردی است و امروز تمام الزامات برگزاری بازی در لیگ برتر را داراست. امیدوارم میزبانی خوبی داشته باشیم و پیروز میدان شویم.

صادقی درباره اتمام فصل نقل و انتقالات و احتمال جذب بازیکن جدید اظهار کرد: تیم ما تکمیل است و بازیکنی به تیم‌مان اضافه نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز