خبرگزاری کار ایران

بگوویچ: بازی برابر سایپا آسان نیست/ توپ های لیگ، غیر استاندارد و بی کیفیت است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۷۶

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: اتوجه به اعتقادی که همیشه به بازیکنانم دارم، می دانم که آن‌ها همه تلاش خودشان را خواهند کرد و ما امسال پدیده لیگ برتر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از ساعت 19:00 فردا و در چارچوب بازیهای لیگ برتر، تیم فوتبال گل گهر سیرجان مهمان سایپا است.  وینگوبگوویچ سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: دومین بازی تیم ما در برابر تیم با تجربه و کیفتی برگزار می شود. اما باتوجه به اعتقادی که همیشه به بازیکنانم دارم، ما آنالیز خیلی  خوبی روی تیم حریف داشتیم و می‌دانم که آن‌ها همه تلاش خودشان را خواهند کرد و ما امسال پدیده لیگ برتر خواهیم شد.

وی در خصوص شرایط سال گذشته تیمش افزود: ما پارسال در لیگ یک نسبت به نفر دوم با اختلاف۴ امتیاز و نسبت به نفر سوم با اختلاف ۱۰ امتیاز پیروز شدیم و این برد بی سابقه بود.

سرمربی گل گهر سیرجان در مورد پیش بینی نتیجه بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: پیش بینی در مورد بازی فردا برابر سایپا غیرممکن است. تمام تلاش ما گرفتن امتیاز بازی و بقا در لیگ برتر است.اگر امکان پذیر شد رفته رفته به بهتر شدن جایگاهمان در لیگ برتر هم فکر می کنیم.

وینگوبگوویچ درباره کیفیت توپ های لیگ برتر تصریح کرد: در خصوص توپ های لیگ برتر بایدصادقانه بگویم که این توپ های بی کیفیت و بد اصلا در حد لیگ برتر فوتبال ایران نیست.این توپ ها از کیفیت بسیار بدی برخوردار است به دلیل وزن نامناسب و غیر استاندارد مسیریابی بسیار بدی دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز