خبرگزاری کار ایران

خطیبی: شرایط ما و سپاهان یکسان است / توپ‌های فصل پیش خیلی بهتر بودند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۰۶

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: سپاهان همیشه تیم قدرتمندی بوده و از زمان حضور خودم در این تیم همیشه برای قهرمانی می‌جنگیده است.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با حضور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. خطیبی در ابتدا درباره این بازی گفت: یک بار دیگر در شهری بازی می‌کنم که از آن خاطرات خوبی دارم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. سپاهان همیشه تیم قدرتمندی بوده و از زمان حضور خودم در این تیم همیشه برای قهرمانی می‌جنگیده است.

خطیبی ادامه داد: سپاهان از کادرفنی خیلی خوبی برخوردار است و قلعه‌نویی استاد من به حساب می‌آید. آنها تیم‌شان را تا 80 درصد حفظ و به خوبی تقویت کرده‌اند و از این لحاظ تیم قدرتمندی هستند. بازیکنان ما هم روحیه خیلی عالی دارند و بعد از یک برد خوب مقابل استقلال حالا به مصاف سپاهانی می‌رویم که شرایطش مثل خودمان است؛ از این جهت که هر دو فصل را با برد شروع کردیم.

سرمربی ماشین سازی درخصوص مخالفت این تیم با درخواست تعویق زمان مسابقه با سپاهان بیان داشت: این موضوع دست ما نبود بلکه مسئولان برگزاری مسابقات تصمیم گیرنده نهایی در این مورد هستند. ما تابع سازمان لیگ هستیم. اگر سپاهان واقعا چنین درخواستی داشت باید زودتر مطرح می‌کرد در آن صورت درخواست‌شان کمی منطقی‌تر بود.

خطیبی در واکنش به این سوال که آیا اگر باشگاه تراکتورسازی هم چنین درخواستی داشت، همین نظر را داشتند یا نه؟ عنوان کرد: بهتر است در مورد بازی با سپاهان سوال کنید چرا که ما با این تیم بازی داریم.

وی در ارتباط با اعتراض بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری به کیفیت توپ‌های این مسابقات گفت: ایرادهایی به توپ‌ها وارد است.  این توپ‌ها را خیلی دیر به تیم‌ها رساندند و اگر کیفیت توپ‌ها پایین باشد در بازی‌ها هم اثر منفی خواهد گذاشت. توپ‌های فصل پیش به مراتب بهتر از این توپ‌ها بود.

سرمربی ماشین سازی درباره اینکه کدام یک از بازیکنانش در بازی فردا غایب هستند گفت: فردین عابدینی و یکی از نفرات خارجی‌مان را که دیر جذب کردیم در اختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز