خبرگزاری کار ایران

زاهدی: برای اولین گلم در لیگ اوکراین عطش دارم/ همه به قهرمانی‌های پرسپولیس عادت کرده‌اند/ منتظر یک فرصت در تیم ملی هستم

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۲۵

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک در مورد عملکرد خودش در فوتبال اوکراین و شرایط تیمش صحبت کرد.

شهاب زاهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در المپیک دونتسک اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و به جز بازی اول که هنوز قرارداد نسبته بودم و به تیم اضافه نشده بودم در 3 بازی بعدی حضور داشتم و سرمربی از من در پست‌های مختلف از من بازی گرفت و از عملکردم راضی بود و در حال حاضر هم آماده ادامه رقابت‌ها هستم.

وی در مورد اوضاع بد دونتسک در جدول لیگ اوکراین گفت: بله اوضاع ما در هفته‌های اول خوب نبود و بعد از 4 هفته ناکامی سرمربی تیم تغییر کرده و حالا به نظر می‌رسد شرایط بهتری داشته باشم و با یک امتیازی که در بازی اخیر مقابل تیم قدرتمند دینامو گرفتیم دید سایر تیم‌ها نسبت به ما تغییر کرده و روحیه و انگیزه بیشتری هم برای ادامه رقابت‌ها پیدا کردیم.

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک اضافه کرد: تیم ما فصل قبل از گزینه‌های سقوط بود و هدفش فقط بقا در لیگ برتر بود ولی برای فصل جدید هزینه‌های زیادی انجام دادند و سعی کردند شرایط را تغییر دهند و حتی در برنامه‌هایمان گرفتن سهمیه لیگ اروپا است و اگر در هفته‌های بعد اوضاع کمی بهتر شود می‌توانیم به این مهم هم دست پیدا کنیم. در حال حاضر هم فاصله زیادی در جدول نداریم و با تیم چهارم جدول فقط 6 امتیاز اختلاف داریم و می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم.

زاهدی در مورد دیدار حساس با شاختار دونتسک گفت: شاختار در لیگ اوکراین شرایطش به کلی با سایر تیم‌ها متفاوت است و اوضاعی شبیه پاریس سن ژرمن در فرانسه دارد ولی همانطور که گفتم شرایط تیم ما با تغییر کادرفنی متفاوت از گذشته است و می‌توانیم مقابل حریف قدرتمندمان نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی در مورد بازی در پست‌های مختلف عنوان کرد: مربی قبلی از من در پست‌های مختلف از جمله پیستون، وینگر و مهاجم استفاده کرده بود و همین تغییر پست باعث شد نتوانتم برای تیم گلزنی کنم ولی برای اینکار عطش دارم و با آمدن سرمربی جدید بیشتر مهاجم نوک بازی می‌کنم و فرصت بهتری برای گلزنی دارم.

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک در مورد اهدافش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی هم گفت: آرزوی هر کسی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و من هم منتظرم تا این فرصت در اختیارم قرار بگیرد و بتوانم توانایی‌هایم را در پیراهن تیم ملی به نمایش بگذارم.

زاهدی در مورد وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: من بازی هفته اول را ندیدم و تمرین داشتیم و هایلایت‌هایش را دیدم. مربی جدید که آمده به نظرم مربی خوبی است و پرسپولیس هم تیم خوبی دارد و همه به قهرمانی این تیم عادت کرده‌اند و امیدوارم این فصل هم به قهرمانی برسد.

وی در مورد اینکه آیا از جدایی از پرسپولیس و عدم حضور در قهرمانی‌های این تیم پشیمان نیست، گفت: اگر قرار به بازی کردن در لیگ ایران بود قطعاً انتخابم پرسپولیس بود ولی خب من به دنبال پیشرفت در فوتبالم هستم و اهدافی برای خودم ترسیم کرده‌ام که امیدوارم به آن برسم. من از 20 سالگی لژیونر شدم و یکی از جوان‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران هستم و البته دورادور برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز