خبرگزاری کار ایران

جدال نفتی‌ها در تختی؛ تارتار و اسکوچیچ برابر برزیلی‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۹۹

دو تیم همنام از جنوب کشور در مسابقه هفته دوم لیگ برتر مقابل هم مصاف می‌دهند.

به گزارش ایلنا، دو تیم همنام نفتی فوتبال خوزستان، یعنی نفت آبادان و‌ نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه پیر وخاطره انگیز تختی آبادان،بازی هفته دوم خود را درلیگ برتر این فصل فوتبال کشور برگزار می کنند.

برزیل ایران که همانند همنام مسجدسلیمانی خود تغییرات زیادی در کادرفنی و ترکیب تیمیش داشت، توانست دریک بازی منطقی و با برنامه که تاکتیک غالبش بازی بسته، فشرده، با استفاده از ضدحملات و درخشش خطوط میانی و دفاعی و محمد دریس دروازبان جوانش با گل استثنایی عقیل کعبی مدافع پیش تاخته اش، با کسب سه امتیاز شیرین به خانه بازگشت تا با روحیه ای مضاعف و آمادگی ذهنی بالا، دومین حریف خوزستانی اش را ملاقات کند. اسکوچیچ که شناخت خوبی ازفوتبال خوزستان دارد، میتواند با پیروزی در این دیدار خانگی، زردهای آبادانی را به بالای جدول برساند. نقش هواداران پرشور آبادانی درمسیر موفقیت صنعت بسیار تعیین کننده است. 

درآن سوی شاگردان  تارتار که پیش فصل مناسبی را نداشتند با دیر بسته شدن تیم وهمچنین همانند بیشتر تیم های کشورمان بامشکلات مالی مواجه اند، توانستند در اولین دیدار خانگی خود، یقه تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی که از بازیکنان بزرگ وصاحب نامی بهره می برد، با تساوی بدون گل در ورزشگاه بهنام محمدی متوقف کنند. نفت شهراولین‌ها برای گرفتن امتیاز مقابل همنام آبادانی اش وارد زمین خواهد شد.تارتار درسالیان اخیر نشان داد که استاد تیم ساختن است. اولویت این سرمربی ساختن تیمی با خط دفاعی منسجم، منظم، مستحکم و استفاده ازضدحملات(بازی درفازها) و برنامه ریزی روی شروع مجددها است.بویژه اگر تیمش بیرون ازخانه بازی داشته باشد.این دیدار از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود و آبستن حوادث بسیاری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز