خبرگزاری کار ایران

نامجو مطلق: استقلال به یک رهبر نیاز دارد / امیدوارم بازیکنان جدید ستاره شوند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۵۶۹

پیشکسوت استقلال تهران گفت: یکسری کمبودها احساس می‌شود ولی اینکه بخواهیم به خاطر آن از این تیم ناامید شویم و حجم انتقادات را زیاد کنیم، از نظر من کار درستی نیست.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست هفته اول بازیکنان استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: یکسری مشکلات در تیم وجود داشت که به تیم ضربه زد. نبود مترجم در کنار سرمربی برای اینکه گفته‌هایش را انتقال بدهد خیلی قابل اهمیت بود. به غیر از مترجم، یکسری بازیکنان هم در ترکیب نبودند. برای مثال نبود سیاوش یزدانی در خط دفاعی حس می‌شد.

او ادامه داد: خط دفاعی استقلال در این بازی آشفته بود و اشتباهات فردی زیادی داشت. به هر حال این بازی اول بود و نباید خیلی زود در مورد تیم قضاوت کرد. باید به این تیم فرصت داد و صبر کرد تا بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند خودشان را پیدا کنند. به هر حال استقلال طرفداران زیادی دارد که همه در انتظار موفقیت آن هستند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه استقلال در بازی اول چه ضعف دیگری داشت، گفت: از نظر من حضور یک فرد وسط زمین در حال حاضر نیاز است. نبود یک بازیکن بزرگ که بتواند در میانه میدان تیم را رهبری کند در ترکیب حس می‌شود. در حال حاضر در پست پلی‌میکر استقلال یک بازیکن توانا نیاز دارد که فصل پیش پاتوسی این نیز را برطرف می‌کرد. یکسری کمبودها احساس می‌شود ولی اینکه بخواهیم به خاطر آن از این تیم ناامید شویم و حجم انتقادات را زیاد کنیم، از نظر من کار درستی نیست.

نامجومطلق درباره عملکرد شیخ دیاباته در بازی مقابل ماشین‌سازی گفت: او در زمان کمی برای استقلال بازی کرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی نمایش بهتری داشته باشد. فکر می‌کنم فرصت کافی نداشت تا بتواند خودش را به خوبی نشان بدهد. در تیم‌های بزرگ فرانسه بازی کرده و امیدوارم بتواند در آینده نزدیک نه تنها او بلکه تمام بازیکنانی که به تیم آمده‌اند خودشان را پیدا کنند. استقلال بازیکنان جوان خوبی را جذب کرده اما به نظر من این تیم همیشه با ستاره‌هایش توانسته هواداران را راضی کند. امیدوارم این بازیکنان هم هرچه سریعتر به ستاره‌های استقلال تبدیل شوند.

پیشکسوت استقلالی‌ها در واکنش به اینکه استراماموچی درخواست جذب یک مهاجم خارجی دیگر هم داشته‌ است، گفت: از نظر من اگر بخواهیم یک تیم منسجم و خوبی داشته باشیم، باید اولویت‌های سرمربی را رعایت کنیم. از نظر من در حال حاضر پست پلی‌میکر در اولویت است و بعد از آن هم در پست دفاع مشکل داریم که باید زودتر از مهاجمی که آقای استراماچونی درخواست کرده است برطرف شود. به نظرم روح‌الله باقری را خیلی آسان از دست دادیم. این بازیکن می‌توانست به استقلال کمک کند. درباره صیادمنش هم بحث قرارداد و مسائل مالی او مطرح بود وگرنه او بازیکن جوان و بسیار تاثیرگذاری بود که آینده بسیار درخشانی در فوتبال ما دارد. امیدوارم استقلال بتواند مشکلاتش را حل کند. امیدوارم بودم که بازی اول را برنده شویم تا با روحیه خوبی بازیهای قبل از دربی را دنبال کنیم. حالا امیدوارم استقلال در دو بازی بعدی نتایج خوبی را کسب کرده و با آمادگی کامل پیشواز دربی برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز