خبرگزاری کار ایران

باخت استقلال فقط حادثه بود

حاجیلو:استقلال به آرامش خواهد رسید/تازه اول راه است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۸۴

مدیر آکادمی استقلال می گوید این تیم در حال حاضر نیاز به ارامش دارد.

به گزارش ایلنا،اصغر حاجیلو مدیر آکادمی استقلال، معتقد است آبی‌پوشان می‌توانستند در دیدار مقابل ماشین سازی شکست نخورند و حداقل با تساوی از زمین خارج شوند. با حاجیلو در خصوص شرایط استقلال در ادامه بازی‌های لیگ و همچنین عملکرد استراماچونی به صحبت پرداختیم.

استقلال هم مقابل ماشین‌سازی شکست خورد در این باره چه نظری دارید؟

باید قبول کنیم استقلال در این بازی حقش باخت نبود می‌توانست حداقل بازنده نباشد و با تساوی از بازی خارج شود. البته هنوز هم اتفاق خاصی نیفتاده است و تازه اول راه است و می‌تواند در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری داشته و به صدر جدول نزدیک‌تر شود.

خیلی‌ها می‌گویند خط دفاع استقلال عملکرد خوبی نداشت؟

اگر نظرتان گلی بود که استقلال خورد باید بگویم آن گل فقط یک حادثه بود که مطمئن باشید در بازی‌های بعدی تکرار نمی‌شود فشار خیلی خوبی روی دروازه استقلال در این بازی‌ نیامد زیرا که ماشین‌سازی همه‌اش در حال دفاع کردن بود و فقط یک مهاجم در زمین استقلال حضور داشت.

شما همشیه می‌گفتید بازیکنان باسابقه باید در تیم حفظ می‌شدند؟

هنوز هم همین نظر را دارم مهدی رحمتی و پژمان منتظری باید درتیم حفظ می‌شدند بخصوص پژمان تجربه‌اش به کمک تیم می‌آمد به هر حال حالا این دو بازیکن از استقلال رفتند و کادر فنی استقلال باید تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کند.

نظرتان نبودن مترجم روی نیمکت استقلال چقدر در این باخت تاثیر داشت؟

مربی خارجی روی نیمکت نیاز به مترجم دارد البته من فکر می‌کنم بیشتر گلی که استقلال در دقایق آخر خورد باعث شد استراماچونی شوکه شده و از کوره در برود به هر حال او مربی‌ای است که آمده در استقلال موفقیت را کسب کند و من به آینده استقلال خیلی خوشبین هستم.

فکر می‌کنید تا قبل از هفته چهارم شرایط استقلال بهتر خواهد شد؟

 مطمئن هستم استقلال به آرامش خواهد رسید. استراماچونی مربی‌ای است که می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند باید هم به او زمان داد و هم به او کمک کرد تا در این بین موفق شود.

کمی هم در خصوص شرایط آکادمی صحبت کنید؟

از شرایط راضی هستیم نتایج نسبتا بد نبوده البته شاید در آینده‌ای نزدیک تغییراتی هم در سطوح پایه داشته باشیم اما هنوز این مساله قطعی نیست. بارها با آقای فتحی اعلام کردم تمام تلاشمان این است که فصل آ‌ینده از همین بازیکنان پایه چند بازیکن به بزرگسالان راه پیدا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز