خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال؛

تقابل نمایندگان تبریز و ساوه؛ تلاش علم و ادب برای فرار از قعر

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۳۸

تیم تبریزی لیگ دسته اول به دنبال کسب اولین امتیاز در دیدار خانگی امروز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تقابل دو تیم علم و ادب و خوشه طلایی ساعت 17:45 روز سه شنبه پنجم شهریورماه در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد. سیدعلی اصغر مومنی داور چالوسی به همراه دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و شهاب محمدی این بازی را قضاوت خواهند کرد.

با توجه به این تفاصیل علم و ادب شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و باید در خانه از خوشه طلایی پذیرایی کند. هدایت خوشه طلایی را محسن عاشوری برعهده دارد.

شاگردان عاشوری تا اینجای کار موفق ظاهر شدند و بدون شکست چهار امتیاز کسب کردند. آن ها امیدوار هستند با کسب پیروزی برابر علم و ادب خود را در جمع بالانشینان جا بزنند.

این دیدار سومین دیداری است که تیم خوشه طلایی در بیرون از ساوه برگزار می کند به این دلیل که استادیوم شهید چمران ساوه هنوز مهیای برگزاری بازی ها نشده است و این تیم در هفته چهارم بازی ها هم در قم به میدان خواهد آمد و دور از شهر ساوه میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود. خوشه طلایی اولین فصل حضور خود را در بازی های لیگ یک تجربه می کند و با قهرمانی در لیگ 2 فرصت حضور در جمع تیم های دسته اولی را پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز