خبرگزاری کار ایران

علی نعمتی در گفتگو با ایلنا:

امیدوارم هفته های آینده هم روند خوبم را ادامه دهم/تیم شاهین را دست کم نمیگیریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۲۹

علی نعمتی گفت: امیدوارم تا بتوانم این روند را برای هفته های آینده هم ادامه دهم و شاهد پیروزی تیم شهرخودروباشم. شاهین تیم بسیار خوب و باانگیزه‌ای است و اصلا نمیتوان آن را دست کم گرفت.

علی نعمتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدارو برتری دو برصفر تیم شهرخودرو مقابل پیکان اظهار داشت: بدلیل بازی دوستانه  و شناخت خوبی که از تیم پیکان بدست آورده بودیم باعث شد تا موقعیت چندانی به آن ها ندهیم. خوشبختانه در نیمهی اول کار را تمام کردیم و در نیمه دوم هم توانستیم به خوبی از گل هایمان محافظت کنیم و سه امتیاز کامل این دیدار رابه دست آوریم وبا انگیزه و روحیهی بالا برای دیدارهای بعد خودمان را آماده کنیم.

نعمتی در خصوص علت اصلی برتری تیمش مقابل پیکان گفت: ما تصمیم داشتیم تا بازی­های لیگ را پرقدرت و پر از انگیزه شروع کنیم وخداراشکر میکنم که توانستیم در شروع بازی های لیگ برتر پیروز میدان باشیم.

مدافع تیم شهرخودرو در واکنش به عملکرد خوبش در دیدار مقابل تیم پیکان عنوان داد: خیلی خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.امیدوارم تا بتوانم  این روند خوب را برای هفتههای آینده هم ادامه دهم و شاهد پیروزی تیم شهرخودرو باشم.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی شهرخودرو در مصاف با شاهین بوشهرگفت: شاهین یک تیم بسیار خوب و بانگیزه است و اصلا نمیتوان آن را دست کم گرفت.امیدوارم تا دراولین میزبانی در لیگ نوزدهم با حمایت هواداران وبا یک نمایش عالی در این بازی هم پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز