خبرگزاری کار ایران

رغبتی: عرب اصرار داشت از مدیریت باشگاه کنار برود/ قرار نبود من مدیرعامل شوم

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۱۶۸

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد استعفای ایرج عرب و انتخاب انصاری فرد به عنوان جانشین او صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه وزیر ورزش رسما تایید کرد ایرج عرب از سمت مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرده، امروز محمدحسن انصاری فرد با حضور در ساختمان این باشگاه به عنوان جانشین او معرفی شد.

علی رغبتی، عضو هیات مدیره پرسپولیس با تایید این خبر مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: آقای عرب رسما و کتباً استعفا دادند. ما امروز یک جلسه فوق العاده تشکیل دادیم. صحبت کردیم و استعفای ایشان پذیرفته شد. به عنوان جایگزین عرب از آقای محمدحسن انصاری فرد دعوت کردیم و در جلسه صحبت کردند. انشاالله بعد از انجام تشریفات اداری انصاری فرد رسما به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار خود را آغاز می کند.

وی افزود: حدود یک ساعت بعد از شروع جلسه به این نتیجه رسیدیم که از خود انصاری فرد هم دعوت کنیم تا در جلسه باشد. او هم اکنون هم در ساختمان باشگاه است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عرب گفته بود انتظار دارد با وجود استعفای چند ماه قبل به کارش ادامه دهد، عنوان کرد: من در جزییات جلسه‌ای که آقای عرب و وزیر ورزش بعد از فینال جام حذفی داشتند، نیستم. به هر حال صحبت‌هایی در آن مقطع داشتند که استعفای عرب مورد پذیرش وزیر ورزش قرار نگرفته بود. البته در آن مقطع عرب به صورت رسمی چیزی را به هیات مدیره ارائه نکرده بود. شفاها به ما گفته بودند، اما می دانید در روال اداری باید مکتوب باشد. این بار دیگر عرب استعفای کتبی داد و اصرار هم داشت که از سمت مدیرعامل باشگاه کنار بروند که این اتفاق هم افتاد.

رغبتی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی باعث استعفای عرب شد، گفت: می توانید این را از خود عرب بپرسید.

وی در واکنش به اینکه گفته می شد خودش قرار است مدیرعامل شود، افزود: اصلا این صحبت مطرح نبود. این مساله در فضای مجازی مطرح شد. من هیچ وقت کاندیدا و داوطلب مدیرعاملی نبودم چون اعتقاد داشتم بزرگان و پیشکسوتانی وجود دارند که شایسته این کار هستند. من در حوزه دیگری مسئولیت دارم، اما با تمام وجود پای مسئولیتی که در باشگاه پرسپولیس دارم نیز به خاطر عشق و علاقه ای که دارم، هستم. فکر می کنم بعد از ۳۱، ۳۲ سال کار در ورزش بتوانم تجربیاتی که دارم را در اختیار بگذارم. بحث مدیرعاملی من فقط در فضای مجازی بیرون آمد و هیچ وقت مطرح نبود.

رغبتی در پاسخ به این سوال که بحث حضورش در انتخابات فدراسیون والیبال هم مطرح شده، گفت: من این را از شما می شنوم. من اصلا در این سال‌ها خیلی علاقه‌مند نبودم که بخواهم به فدراسیون ها بروم. در مورد والیبال هم نه من به آن فکر کردم و نه صحبتی با من شده است. در ضمن هنوز ثبت نامی هم صورت نگرفته که ببینیم فضا چطور است. همانطور که درباره پرسپولیس هم گفتم معتقدم در همه جا پیشکسوتان و بزرگان آن رشته یا باشگاه صلاحیت بیشتری دارند. من ۳۱ سال در حوزه ورزش کار کردم و هر جا وزارت ورزش صلاح بداند، حضور دارم. الان هم فکر می کنم بعد از ۶ ماه اولین مصاحبه ام درباره پرسپولیس است. اصلا اهل مصاحبه نیستم. دوستانی که بحث هایی مطرح می کنند، بهتر است اول از خودم بپرسند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره وضعیت پرداختی به بازیکنان بیان داشت: بازیکنان طلب فصل گذشته خود را تسویه کردند. همان جا قول و قراری گذاشته شده که اصلا بحث اول شهریور مطرح نبوده است. حتی اگر این قول و قرار هم نبوده باشد، ما تعهد داریم که در شروع فصل درصدی را بدهیم. حتما این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. با کادرفنی تعامل نزدیک داریم و مشکلی بابت مسائل مالی نداریم. توافقاتی داشتیم و شرایطی فراهم شد که حتی از یک کشور ثالث هم دوستان نتوانستند پول را انتقال دهند. باید راه حل آن پیدا شود تا انتقال صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که همه اعضای هیات مدیره پرسپولیس در جلسه امروز حضور داشتند، گفت: ممکن است گاهی اوقات در جلسات هیات مدیره یکی از اعضا حضور نداشته باشند. مثلا امروز آقای نبی حضور نداشت چون در سفر خارج از کشور هستند. با این حال ما تلفنی با نبی در ارتباط بودیم. اعضای هیات مدیره سرجایشان هستند و جلسه هیات مدیره هم با اکثریت نفرات برگزار شد و مصوبات قانونی بود.

رغبتی در پایان هم افزود: تا این لحظه قرار نیست هیچ تغییری در هیات مدیره انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز