خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته تعیین وضعیت تایید کرد: بلبلی شش ماه محروم است!

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۱۴۸

با اعلام رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بازیکن جوان تیم استقلال تهران شش ماه از فعالیت فوتبالی محروم شده است.

به گزارش ایلنا، محمد بلبلی، خرید تابستانی استقلال تهران پیش از عقد قرارداد با این تیم به تیم فولاد خوزستان پیوسته بود. بلبلی فصل پیش در سپیدرود رشت حضور داشت و بدون دریافت فسخ قراردادش با تیم فولاد به توافق رسیده بود. او در حالیکه با این دو تیم قرارداد داشت به تیم استقلال پیوست.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در جریان نشست خبری امروز خود درباره محرومیت بلبلی گفت: «یکی از اتفاقاتی که ما مواجه بودیم این بود که یک بازیکن با دو باشگاه قرارداد می‌بست. تصور غلط از قرارداد داخلی باعث این اتفاق می‌شد. فکر می‌کنند قرارداد رسمی معتبر است. ما اصلا چیزی به اسم قرارداد داخلی نداریم. پرونده او منجر به صدور رای شده. فرصت برای تجدید نظر فراهم است.»

او ادامه داد: «ما رسیدگی زیادی کردیم و حرف تمام افراد درگیر موضوع را شنیدیم. او با باشگاه فولاد قرارداد بسته در صورتی که با باشگاه سپیدرود قرارداد داشت. همین کار را با استقلال هم کرد. ما او را ۶ ماه محروم کردیم. هیچ اغماضی نخواهیم کرد. حواشی و نکاتی در این پرونده هست و جای طرحش در اینجا نیست. در این پرونده تخلف صورت گرفته بود. فولاد هم نباید با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه دیگر است قرارداد می بست. بازیکن تحت قرارداد حرمت زیادی دارد.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال بلبلی را اغنا کرده است یا خیر گفت: «نه این اتفاق نیفتاده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز