خبرگزاری کار ایران

خلیلی: برخی مشکلات هوا و زمین را به من ربط می دهند/ درباره کیفیت توپ با فتاحی صحبت کردم

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۳۹

مدیر پرسپولیس گفت: من تماسی با آقای فتاحی داشتم و قرار است که باشگاه هم یک نامه‌ای تنظیم می‌کند. حدود ۸۰ درصد بازیکنان از کیفیت توپ ناراضی هستند.

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی مدیر پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) سرخ‌پوشان اظهار کرد: من هواداران تراکتور و پرسپولیس را به استادیومی که توام با دوستی و رفاقت است دعوت می‌کنم. امیدوارم مثل بازی گذشته، این دیدار با توجه به هجمه‌های فضای مجازی،  با آرامش برگزار شود. در بازی قبل یک سری اخبار کذب موجب شد هواداران ما به ورزشگاه نیایند در صورتی که برای هواداران پرسپولیس جایگاه وجود داشت. امیدواریم که این مشکلات امسال وجود نداشته باشد. ما هم وطن و هم‌زبان هستیم و این فوتبال یک سرگرمی برای خوشحال بودن و لذت بردن است و جایی نیست که بخواهیم درباره اختلافات صحبت کنیم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و تیمی که لیاقت دارد بتواند حداکثر امتیاز را بگیرد.

او درباره شرایط احمدرضا احمدوند و ماجرای تست دوپینگ او ادامه داد: ما که در ترکیه بودیم، چند بازیکن زیر ۲۳ سال به تیم اضافه شدند که احمدوند هم یکی از این بازیکنان بود و ما آمدیم ایفمارک و از او تست گرفتیم و ماده‌ای که او مصرف کرده بود جزو آن معیارهای تست بوده است و دکتر حقیقت بعد از اینکه جواب آزمایش آمد، به من و آقای کالدرون گزارش دادند و من هم به باشگاه گزارش دادم و باشگاه به خاطر دفاع از منافع خودش تصمیم گرفت ریسک نکند. البته دکتر حقیقت بعد از آن اتفاق، وقت آزمایش دوباره ایفمارک گرفت. در ادامه احمدوند چند روز از تست دادن سرپیچی کرد. به پرسپولیس حق بدهید که از خودش و هوادارانش دفاع کند. اگر چنین قراردادی بسته می‌شد و در آینده اتفاقی می‌افتاد، به ما خرده می‌گرفتند. حتی کسانی بودند که به ما می‌گفتند با او جلسه‌ای قرارداد ببندید اما باشگاه زیر بار نرفت.

خلیلی درباره اتهاماتی که به وی در فضای مجازی وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: این‌ چیز جدیدی نیست. آدم‌های مجازی چند وقت است که به من حمله می‌کنند و این مساله تکراری است و گفته‌ها معلوم است که از طرف کدام افراد حمایت می‌شوند و جالب است که این همه تیم در لیگ برتر داریم و همه مشکلات موجود به سرپرست پرسپولیس ربط داده می‌شود. می‌گویند هوا و زمین بد است و به محسن خلیلی ربط داده می‌شود. بلیط مشکل دارد، باید محسن پیگیری کند. در کل پست من وظایفش به طور کامل مشخص است و من مدیر کل یا معاون باشگاه نیستم و  مسئولیت  من در جایی است که بازیکنان در آن حضور دارند و در این زمینه مشکلی پیش بیاید من پاسخگو خواهم بود.

او افزود: تمام مسائل تیمی را من برطرف می‌کنم و مسائل کلان را من حل نمی‌کنم و این هجمه‌ها دیگر کافی است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آنفالو شدنش توسط علی کریمی خاطرنشان کرد: اتفاقا این مساله را به کریم باقری و بچه‌ها گفتم اما این مسائل بازی‌های فضای مجازی است. علی کریمی برای همه ما عزیز است و ما هر کدام حدود ۱۰۰ تا فالوور داریم و علی کریمی نمی‌تواند همه هم‌تیمی‌هایش را فالو کند. از اولش هم علی کریمی من را فالو نکرده بود و ایشان هم می‌تواند در این باره صحبت کند اما اینکه درباره افرادی که من را فالو کردند یا نکرده‌اند صحبت کنیم، خیلی مسخره است. این ادبیات برای من آشنا است که کسانی از خارج کشور به هواداران خط می‌دهند و ادای پرسپولیس بودن را در می‌آورند و فقط ایجاد حاشیه می‌کنند تا افرادی که می‌خواهند در پرسپولیس باشند. من در این تیم آقای گل شدم. قهرمان لیگ و جام حذفی شدم. کسانی داشتند شیر می‌خوردند، من در پرسپولیس و تیم ملی بازی می‌کردم و با یک پشتوانه ای وارد باشگاه شدم. اگر به غیر از محسن خلیلی کس دیگری در این پست باشد، آن فرد زده می‌شود و این حاشیه‌ها را خواهد داشت اما نه به اندازه من.

خلیلی تاکید کرد: متاسفانه فضای مجازی فوتبال را به جایی دارد می‌برد که آدم کوچولوها در حال تهمت زدن به افراد بزرگ فوتبال هستند و مشخص است چه کسانی دلالی می‌کنند و چه پرونده‌ای دارند. کافی است یک سرچ کنید و ببیند من پرونده دارم یا کسانی دیگر. یکی از کارهای خوبی باشگاه پرسپولیس انجام داد این بود که پیج پرسپولیس که از بیرون اداره می‌شد را پس بگیرد و الان دست بچه‌های رسانه خودمان است.

او درباره پیج‌هایی که در فضای مجازی توسط افرادی خاص در رابطه با باشگاه پرسپولیس اداره می‌شود گفت: افرادی هستند که خودشان از طریق یک سری افراد حمایت می‌شوند و به صورت مستقیم به پرسپولیس حمله می‌کنند. در حال حاضر من سرپرست پرسپولیس هستم و اگر از این تیم جدا شدم، آن موقع شخصی به من حمله کنید. همه می‌دانند چه کسی این حواشی را مدیریت می‌کند. در فضای مجازی  ۲۰۰ پیج فیک وجود دارد و فحش می‌دهند و مشخص است که از طریق عده‌ای مشخص اداره می‌شوند. امیدوارم خدا آن‌ها را به راه راست هدایت کند.

خلیلی درباره مشکلات مالی گفت: این مساله در همه ورزش‌ها بوده و در بحث مالی فقط رابط هستم اما صحبت‌هایی که با اسپانسر قبلی که داشتیم، انجام شده و هیات مدیره قول دادند که با یک اسپانسر قوی‌تر قرارداد ببندند تا مشکلات هر چه سریع‌تر حل شود.

او درباره توپ‌های لیگ برتر گفت: من تماسی با آقای فتاحی داشتم و قرار است که باشگاه هم یک نامه‌ای تنظیم می‌کند. حدود ۸۰  درصد بازیکنان از کیفیت توپ ناراضی هستند. من خودم که با توپ کار نکردم اما کسانی که با توپ کار کردند می‌گویند توپ کیفیت قدیم را ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مهاجم برزیلی تیمش و اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند آقای گل داشته باشد گفت: مطمئنا این مهاجم کیفیت بالایی داشته که آقای کالدرون او را انتخاب کرده است. ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم و با توجه به سیستم حمله‌ای که داریم. امیدواریم که پای مهاجمان به گل باز شود و آقای گل داشته باشیم. ما آقای گل ‌فصل‌های گذشته مثل علی علیپور را داریم و امیدوارم بازیکنان تمرکز بالایی داشته باشند و با حمایت هواداران گلزنی بازیکنان ما شروع شود.

او درباره مراسم برترین‌های فصل هجدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به نظر من پرسپولیس می‌توانست تمام جایزه‌های ممکن را کسب کند. چون تیمی که تا این حد ثبات داشته و سه سال پیاپی قهرمان شده و سوپر جام را هم برای بار دوم کسب کرده، می‌تواند تمام جایزه ممکن را بگیرد. جای بازیکنانی که در این مراسم نامزد بودند در صحنه مراسم خالی بود. احمد نوراللهی فصل بسیار خوبی را داشت. شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنان باکیفیت پرسپولیس بود ولی سید جلال جایزه بهترین مدافع را گرفت. محمد نادری هم پدیده‌ای که بود که همچنان ستاره و ستاره‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز