خبرگزاری کار ایران

میلاد نوری در گفت و گو با ایلنا:

استقلال می‎‌تواند با حمایت مدیریت مدعی اصلی قهرمانی باشد / رویارویی با تیم سابقم خاطره انگیز بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۸۷

هافبک تیم ماشین سازی تبریز گفت: از نظر من مدیریت باشگاه مدتی است که به بازیکنان و سرمربیان کم‌لطفی کرده است. به نظر من اگر این حمایت‌ها بیشتر شود استقلال فعلی پتانسیل این را دارد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

میلاد نوری در گفت‌وگو با ایلنا درباره پیوستنش به تیم ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: من دو روز قبل از بازی با استقلال به ماشین‌سازی آمدم. پیش از ماشین‌سازی از عراق پیشنهاد داشتم و دوباره تصمیم  داشتم به این کشور بروم که آقای نصیرزاده با من تماس گرفتند و تصمیم گرفتم که امسال در خدمت تیم خوب ماشین‌سازی تبریز باشم. امیدوارم در اینجا روزهای خوبی کنار همدیگر داشته باشیم.

بازیکن سابق استقلال درباره رویارویی با این تیم هفته اول مسابقات گفت: بازی خیلی سختی بود. ما آماده مسابقه بودیم و انتظار بازی دشواری را هم داشتیم. استقلال تیم باانگیزه‌ای بود. به هر حال تیم ما هم خیلی باانسجام و هماهنگ عمل کرد که در نهایت گلی دریافت نکردیم و سه امتیاز را هم در همین شروع مسابقات به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در کنار اینکه با این برد به توانایی‌های خودمان پی بردیم و سایر رقبا هم از پتانسیل ما آگاه شدند، فکر می‌کنم این سه امتیاز خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

نوری درباره اینکه با سانتر او برای سامان نریمان‌جهان و خطای دانشگر در نهایت ضربه ایستگاهی فراهم شد که زارعی موفق به گلزنی شد، گفت: رویارویی با تیم سابقم برای من خاطره‌انگیز بود و بازیکنان را که می‌دیدم یاد گذشته می‌افتادم. تیم ما در این مسابقه چند موقعیت خوب داشت و برنامه ما این بود که توپ را پشت دفاع استقلال بریزیم. به هر حال بعد از چند بار تلاش، توپی که من ارسال کرده بودم در نهایت به گل تبدیل شد.

نوری درباره اینکه چه آینده‌ای برای استقلال متصور است، گفت: استقلال چند سال است که چوب بی‌برنامه بودنش را می‌خورد و اگر به دنبال موفقیت است باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد. من کاری به عوامل خارج از تیم ندارم. از نظر من مدیریت باشگاه مدتی است که به بازیکنان و سرمربیان کم‌لطفی کرده است. به نظر من اگر این حمایت‌ها بیشتر شود استقلال فعلی پتانسیل این را دارد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. این حق استقلال و هوادارانش است که بعد از چند سال به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. امیدوارم در ادامه فصل موفق باشند و روزهای خوبی را سپری کنند.

بازیکن سابق استقلال درباره شناخت از استراماچونی گفت: من که شناخت کافی از ایشان ندارم اما آنطور که متوجه شدم مربی باکلاس و باپرستیژی هستند و اینکه او حرفش را می‌زند و انتقاد می‌کند خیلی خوب است و باید حمایت شود که اتفاقات ناشایستی مانند عدم حضور مترجم او را عصبانی نکند. وقتی عدم هماهنگی برای حضور یک مترجم سبب عصبانیت سرمربی می‌شود، تمرکز او را به هم می‌ریزد.

هافبک ماشین‌سازی درباره رویارویی با سپاهان اصفهان در هفته مسابقات لیگ برتر گفت: ما اگر بتوانیم در این دو سه بازی سخت هفته‌های اول امتیاز بگیریم، رفته رفته روی غلطک می‌افتیم و می‌توانیم بقیه بازیها را با راحتی بیشتری ببریم. درست است که سپاهان تیم بزرگی است اما آپشن بزرگ تیم ما این است که انگیزه بسیار بالایی داریم تا خودمان را نشان بدهیم. در بازی مقابل سپاهان با تمام قوا حاضر می‌شویم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم. کادر فنی خوبی داریم که در رأس آن خطیبی حضور دارد. او سرمربی باانگیزه و جوانی است که روی تمامی مسائل دقت دارد و به دنبال به دست آوردن جایگاه واقعی ماشین‌سازی در لیگ برتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز