خبرگزاری کار ایران

شهریار مغانلو در گفت و گو با ایلنا:

توپ‌های لیگ برتر سردردآور هستند / به آقای گلی لیگ برتر فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۳۰

مهاجم پیکان تهران می‌گوید کیفیت توپ‌های لیگ برتر نامناسب است و در حد مسابقات سطح اول فوتبال ایران نیست.

شهریار مغانلو در گفت‌وگو با ایلنا درباره دریافت جایزه برترین گلزن لیگ دسته اول در مراسم بهترین‌ها که روز شنبه برگزار شد، اظهار داشت: مراسم خوب بود اما می‌توانست با نظم و ترتیب بهتری برگزار شود. جا دارد از تمام بچه‌های ملوان سال گذشته که در این مسیر به من کمک کردند تشکر کنم. تلاش آنها و کادر فنی بود که من به عنوان مهاجم موفق شدم به جایزه بهترین گلزن دست پیدا کنم.

مغانلو درباره اهدافش در لیگ برتر و اینکه آیا می‌تواند این هم به این جایزه دست پیدا کند، گفت: همه این را می‌دانند که شرایط لیگ برتر با لیگ یک بسیار متفاوت است و سبک رقابت‌ها در لیگ برتر بسیار پیشرفته است. تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم و در کنار آن نگاهی به آقای گلی لیگ برتر دارم. تمام تلاشم را می‌کنم و انگیزه زیادی هم دارم. کار نشد ندارد و هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

مهاجم پیکان درباره شکست مقابل شهر خودرو در هفته اول مسابقات لیگ برتر گفت: متاسفانه این مسابقه پخش زنده نداشت و روی دو غافلگیری گل خوردیم. برای بازی اول یک مقدار ناهماهنگ بودیم و امیدواریم در هفته‌های آتی این نتیجه را جبران کنیم. ما دو ماه کنار هم تمرین کردیم و در بازیهای دوستانه چالش‌ها را تجربه کردیم اما شرایط مسابقات رسمی متفاوت است و این نتیجه در هفته اول حاصل شد.

مغانلو در خصوص بازی هفته دوم برابر نساجی مازندران عنوان کرد: در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد و تیم نساجی هم تیم ریشه‌دار و قابل احترامی است. طبیعی است که آنها در ورزشگاه خانگی خود از حمایت پرشور هوادارانشان برخوردار هستند و کار سختی خواهیم داشت. ما تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و دست پر به تهران برگردیم.

بازیکن پیکان در پاسخ به این سوال که با توجه به مباحث مطرح شده در هفته‌های اخیر او هم از کیفیت توپ‌های جدید لیگ برتر ناراضی است یا خیر، گفت: این توپ‌ها هیچ تفاوتی با توپ‌های فوتسال ندارد. از نظر من این توپ‌ها لیاقت لیگ برتر فوتبال ایران را ندارند و کیفیت آنها خیلی پایین است. سیستم عجیبی دارد و چند بار که با سر به توپ ضربه زدم سرم درد گرفت! این توپ‌ها سردردآور هستند. امیدوارم در فصل جدید با مشکلات اینچنینی سطح مسابقات پایین نیاید و مسئولان مسابقات برای رفع آن راه‌حلی بیندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز