خبرگزاری کار ایران

وضعیت خارجی‌های تراکتور مقابل پرسپولیس:

میمبلا می‌رسد، تلاش برای رساندن فورچونه

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۳۸۷

مهاجم پرویی تراکتور مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور در حالی که در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر موفق نشد در دیدار با نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسد و به تساوی بدون گل رضایت داد، باید در هفته دوم و در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس برود و حساب زیادی روی 3 امتیاز این بازی خانگی حساب کرده است.

تراکتوری‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیادی در خط حمله داشتند و پس از جدایی آنتونی استوکس و هری اروین، مدت‌ها به دنبال جذب دو مهاجم خارجی بودند که در روزهای پایانی پیش از شروع فصل آنها را خریدند و در هفته اول اجازه استفاده از این دو نفر را نداشتند.

ویلیان میمبلا، مهاجم پرویی تراکتور در دیدار هفته نخست تیمش به دلیل نرسیدن ITC غایب بود ولی از تبریز خبر می‌رسد مجوز بازی این بازیکن روز گذشته رسیده و او مشکلی برای همراهی تیمش در هفته دوم مقابل پرسپولیس ندارد.

دیگر مهاجم تراکتوری‌ها کوین فورچونه است که نسبت به میمبلا دیرتر جذب تراکتور شد و هنوز کارت ITC خود را دریافت نکرده است. باشگاه تراکتور در حال رایزنی است تا طی 2-3 روز آینده مشکل این بازیکن را رفع کرده و بتواند از وجود او هم مقابل پرسپولیس استفاده کند.

دیدار تراکتور - پرسپولیس روز جمعه 8 شهریور و از ساعت 17:45 در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز