خبرگزاری کار ایران

فریبرز گرامی در گفتگو با ایلنا:

روی خط بودم و دیدم گل ترابی آفساید بود/ مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبودیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۲۰

مدافع پارس جنوبی گفت: باوجود اینکه کارشناسان داوری گل پرسپولیس سالم اعلام کردند ولی به خاطر نزدیک بودنم به صحنه همچنان معتقد هستم که گل تیم پرسپولیس آفساید بود.

فریبرز گرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با پرسپولیس اظهار داشت: معمولاً بازی‌های اول فصل چندان جذاب نیستند و بنظرم نمایش هر دو تیم میتوانست بهتر باشد. تیم ما هم با وجود یکی دو موقعیتی که داشت نتوانست از آن‌ها بدرستی استفاده کند و متاسفانه در یکی از حمله‌های تیم حریف گل خورد. در کل باخت را حق تیم و بازیکنان‌مان نمی‌دانم و معتقدم که اگر قدر آن موقعیت‌ها را میدانستیم حداقل بازی مساوی میشد.

گرامی در خصوص علت اصلی باخت تیمش مقابل پرسپولیس افزود: تیم ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و حدود شانزده- هفده بازیکن جدید را بخدمت گرفته است و از شانس بد یا خوب اولین بازی ما در آزادی با پرسپولیس بود که این موضوع تا حدودی کار را برای بازیکنان ما سخت کرد. خدا را شکر نیمه اول نمایش خوبی مقابل تیم حریف داشتیم اما در نیمه دوم فشار تیم پرسپولیس بیشتر شد و آن‌ها به گل رسیدند و متاسفانه بعد از آن ما هرچه قدر تلاش کردیم نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم. بدون شک با شناخت و تجربه‌ای که آقای کمالوند از نظر فنی دارند رفته رفته بهتر خواهیم شد و نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.

مدافع تیم پارس جنوبی جم در خصوص انتقاد زیاد نیمکت نشینان این تیم به عملکرد داور توضیح داد: حقیقتاً خیلی به مسائل داوری توجه نمی­کنم و از قوانین جدید آن هم اطلاعی ندارم ولی در صحنه گل تیم پرسپولیس به این خاطر که خودم روی خط ایستاده بودم دیدم که مهدی ترابی در آفساید قرار دارد. کارشناسان فوتبال گل پرسپولیس را به این خاطر که به پای بازیکن تیم پارس برخورده کرده است سالم اعلام کردند ولی به خاطر نزدیک بودنم به صحنه گل همچنان معتقد هستم که گل تیم پرسپولیس آفساید بود.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی پارس جنوبی در مصاف با ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم بسیارخوبی است و مربی کاربلدی دارد. ولی ما هم امتیاز میزبانی را داریم و تمام تلاشمان را میکنیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و برنده از زمین خارج شویم.

گرامی در مورد استعفای رضائیان از مدیرعاملی باشگاه عنوان کرد: من درمسائل مدیریتی تیم دخالت نمی‌کنم ولی انصافاً آقای رضائیان بسیار مدیر خوب و کاربلدی بودند و تا زمانی که حضور داشتند خیلی برای تیم زحمت کشیدند و همیشه به دنبال حق و حقوق تمامی بازیکنان بودند. امیدوارم که هرجا هستند همیشه سالم و موفق باشند.

 

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز