خبرگزاری کار ایران

محمود فکری در گفت و گو با ایلنا:

استقلال خیلی خوش‌شانس بود که گل‌های بیشتری را از ماشین‌سازی دریافت نکرد/ برای برخی تیم‌های خاص پنالتی بادآورده گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۶۲

سرمربی فعلی آلومینیوم اراک انتقادات تندی را نسبت به برخی اتفاقات در لیگ یک وارد دانست

به گزارش ایلنا محمود فکری کاپیتان پیشین استقلال و سرمربی فعلی آلومینیوم اراک معتقد است که استقلال نتوانسته در مقابل ماشین‌سازی عملکرد خوبی داشته باشد و قطعا باید در هفته‌های بعد شرایطش را تغییر دهد. وی همچنین انتقادات تند را هم نسبت به برخی اتفاقات در لیگ یک وارد دانست.

*استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول شکست خورد ارزیابی‌تان از عملکرد تیم چیست؟

من فقط نیمه اول بازی را دیدم و به دلیل اینکه تیمم تمرین داشت نتوانستم نیمه دوم را تماشا کنم اما همان یک نیمه را که دیدم اعصابم خرد شد. استقلال اصلا عملکرد خوبی نداشت و همین باعث شد که در آخرین دقایق گل بخوریم.

*نظرتان در خصوص عملکرد خط دفاعی در این بازی چیست؟

در خصوص خط دفاع می‌توانیم هم آنالیز فردی داشته باشیم هم تیمی و هم خطی به هر حال وقتی یک تیمی نتیجه نمی‌گیرد فقط خط دفاع مقصر نیست بلکه به کل تیم و خطوط برمی‌گردد به نظر من استقلال در نیمه اول هم چند موقعیت تک به تک را به حریف داد در نیمه دوم هم شرایط خوبی نداشت و من وقتی از دوستانم پرسیدم متوجه شدم هم اخراجی داشته و هم خطاهای زیاد.

* به نظرتان استقلال می‌تواند در ادامه شرایطش را تغییر دهد؟

قطعا همین طور خوهد بود به شخصه امیدوارم در بازی‌های آینده نتیجه‌ای بهتر از باخت و مساوی عاید تیم شود.

*استراماچونی بعد از بازی در کنفرانس خبری‌اش از نبود مترجم ایراد گرفت؟

یک چیزهایی دیدم نمی‌خواهم از استراماچونی ایراد بگیرم زیرا الان وقتش نیست به نظر من کسانی روی نیمکت استقلال هستند که بتوانند مطالب سرمربی را به بازیکنان انتقال دهم در ثانی اکثر بازیکنان هم در خصوص اطلاعات فوتبال انگلیسی می‌توانند صحبت کنند به نظرم اینها بهانه است البته که مسئولان استقلال هم نباید دست او بهانه بدهند بخصوص روز بازی که تمام تمرکز سرمربی باید روی تیمش باشد. شفر که دو سال با سوت حرف‌هایش را به بازیکنان انتقال می‌داد باید ببینیم استراماچونی چگونه این کار را انجام خواهد داد.

*خیلی‌ها می‌گویند تغییرات زیاد استقلال باعث شد که این تیم عملکرد خوبی نداشته باشد؟

تغییرات زیاد در یک تیم توجیه خوبی نیست که بگوییم استقلال به ماشین‌سازی باخت استقلال اردوی آماده‌سازی خوبی را در ترکیه برگزار کرد حتی بازی‌های تدارکاتی را به اندازه کافی پشت سر گذاشت  اگر استقلال خوب بازی می‌کرد و می‌باخت می‌توانستیم امیدوار باشیم که این تیم در ادامه بهتر خواهد شد باید قبول کنیم که استقلال خیلی خوش‌شانس بود که گل‌های بیشتری را از ماشین‌سازی دریافت نکرد. نمی‌خواهم ایراد یا انتقاد کنم اگر قرار است تغییری در تیم صورت بگیرد باید هر چه زودتر این اتفاق بیفتد باید استقلال خودش را نشان دهد و باشگاه هم چیزهایی را که این مربی می‌خواهد در اختیار او بگذارد.

*کمی هم در مورد آلومینیوم اراک صحبت کنید؟ شرایط‌تان در لیگ یک چطور است؟

دو هفته از مسابقات انجام شده یک برد و یک تساوی داشتیم ما می‌توانستیم در هفته دوم پیروز شویم اما اتفاقاتی افتاد که معمولا همیشه تکرار می‌شود مگر می‌شود در یک بازی رسمی آمبولانس کنار زمین نباشد و یا 20 دقیقه در شروع بازی تاخیر داشته باشیم دیگر این مسائل در فوتبال چیپ شده نمی‌دانم چرا برای بعضی تیم‌ها همه‌اش پنالتی گرفته می‌شود و یا برای بعضی دیگر گل‌هایشان را مردود اعلام می‌کنند یا برای برخی مربیان خاص پنالتی گرفته می‌شود امیدوارم مسئولین از همان اول با متخلفین برخورد کنند تا شاهد یک لیگ باکیفیت باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز