خبرگزاری کار ایران

علی جباری در گفت و گو با ایلنا:

استقلال برنامه خاصی مقابل ماشین سازی نداشت/ رزومه شفر از مربی ایتالیایی خیلی بهتر بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۵۴

پیشکسوت استقلال معتقد است با توجه به شناخت از ماشین سازی انتظار بازی بهتری از این تیم بود.

علی جباری پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست این تیم مقابل ماشین‌سازی در هفتها ول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: از تیم و عملکرد با زیکنان رضایت ندارم آنها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

وی ادامه داد: به نظر من با توجه به اینکه استقلال یک بار مقابل ماشین‌سازی در دیدار دوستانه بازی کرده بود باید شناخت بیشتری از این تیم داشت اما متاسفانه در بازی دیروز این اتفاق نیفتاد. استقلال هیچ برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه ماشین‌سازی نداشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص اعتراضات استراماچونی بعد از پایان بازی افزود: نمی‌دانم ایشان برای چه چیزی این قدر اعتراض می‌کرد مگر نداشتن یک مترجم در باخت تیم این قدر تاثیر دارد تا جایی که من می‌دانم هستند کسانی که روی نیمکت حرف‌های سرمربی را ترجمه کنند به جرات می‌توانم بگویم تیمی که نیمه اول این گونه مقابل ماشین‌سازی بازی کرد تیم شفر بود.

جباری خاطرنشان کرد: به نظر من رزومه شفر از مربی ایتالیایی خیلی بهتر بود اما شرایط طوری پیش رفت که شفر از استقلال رفت امیدوارم حداقل در بازی بعدی شرایط بهتر شود و بتوانیم عملکرد بهتری را در زمین از استقلال شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز