خبرگزاری کار ایران

غفوری: هواداران حق دارند نگران باشند/ نمی دانم چه کسی این توپ ها را آورده؟!

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۲۸۶

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: این توپ افتضاح است. نمی‌دانم چه کسی این توپ‌ها را آورده است. اصلا این توپ درجه یک است یا نه؟ این توپ کارشناسی نشده است. توپ خیلی سنگین است. نمی‌توان به راحتی به آن ضربه زد.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری بعد از شکست یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی گفت: بدنسازی خیلی خوبی داشتیم. انتظارمان این بود که بهتر از این عمل کنیم. در نیمه نخست خوب عمل نکردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. روی یک ضد حمله خطا دادیم و گل خوردیم. مطمئنا تیم ما در ادامه بهتر خواهد شد و به شرایط ایده آل می‌رسیم.

او درباره نگرانی هواداران  بعد از نتیجه هفته اول اظهار داشت: هواداران حق دارند. دنبال بهانه نیستم. یک مقدار نیاز به حمایت داریم. تیمی که تغییرات زیاد داشته، نیاز به حمایت دارد تا در سریع‌ترین زمان به هماهنگی برسد و نتایج خوبی را کسب کند.

هافبک استقلال با طرح انتقاد از توپ های لیگ برتر ادامه داد: این توپ افتضاح است. نمی‌دانم چه کسی این توپ‌ها را آورده است. اصلا این توپ درجه یک است یا نه؟ این توپ کارشناسی نشده است. توپ خیلی سنگین است. نمی‌توان به راحتی به آن ضربه زد. همه تیم‌ها نظر من را دارند. اگر سازمان لیگ به نظر فوتبالیست‌ها و مردم احترام می‌گذارد باید توپ‌ها را عوض کند.

وریا غفوری درباره مشکلات البسه آبی پوشان افزود: قرارداد باشگاه با اسپانسر دیر بسته شده است.  امیدوارم باشگاه با اسپانسر به تعامل خوبی برسد تا لباسی درخور استقلال داشته باشیم.

وی درباره عملکرد شاهین طاهرخانی در نخستن بازی لیگ اظهار کرد: او اولین تجربه خود را پشت سر گذاشت. باید او را حمایت کنیم. او هم باید درک کند در کدام تیم است و بهترین توانایی خود را ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز