خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۹۲

تراکتور در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از اولین ترکیب مصطفی دنیزلی رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ امروز در مسجد سلیمان میهمان نفت است.

این دیدار به نوعی رونمایی از اولین ترکیب مصطفی دنیزلی روی نیمکت تراکتور است و با توجه به تغییرات زیاد سرخپوشان تبریزی در طول فصل نقل و انتقالات حدس زدنش کار راحتی نیست.

در دروازه سرخپوشان رشید مظاهری ایفای نقش می‌کند.

در خط دفاع تراکتوری ها در سمت راست احمد موسوی را در اختیار دارند و در مرکز ایمان سلیمی در کنار محمدرضا خانزاده ایفای نقش می‌کند. گزینه سمت چپ خط دفاع مبهم است و ممکن است با انتقال احسان حاج صفی به خط هافبک میثم تیموری بازی کند ولی احتمال قوی‌تر حضور حاج صفی در این پست است.

در خط هافبک سرخپوشان اکبر ایمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و احتمالا رضا اسدی به تنهایی در این نقطه بازی می‌کند. یک خط جلوتر از او شاهد حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتای ژاپنی خواهیم بود.

در خط حمله سرخپوشان به دلیل نرسیدن مجوز بازی میمبلا او را در اختیار ندارند ولی مازولا نخستین بازی خود را در ترکیب تیم انجام خواهد داد و زوج ساسان انصاری در خط حمله این تیم است.

ترکیب تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان:

رشید مظاهری، احمد موسوی، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی، رضا اسدی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، مازولا، ساسان انصاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز