خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی شهرخودرو مقابل پیکان

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۸۶۹

تیم فوتبال شهرخودرو برای اولین دیدار لیگ نوزدهم در حالی مقابل پیکان قرار می‌گیرد که تغییرات ملموسی نسبت به فصل پیش در ترکیب خود دارد.

به گزارش ایلنا، شهرخودرو خراسان در اولین دیدارش برای استارت رقابت‌های لیگ برتر با توجه به بازیکنان جداشده، خریدهای جدید، بازیکنان مصدوم و محروم بدون شک با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف تیم پیکان  خواهد رفت.

سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، محمدحسین مرادمند،علی نعمتی،احمد رضا جلالی،اکبر صادقی، سینا زامهران، سعید صادقی، رضا صدری، یونس شاکری و روح الله باقری اسامی یازده بازیکنی هستند که یحیی گل محمدی نیز بارها از این ترکیب در اردوها و بازی های دوستانه تیمش استفاده کرده است و به احتمال قوی امروز با همین نفرات در استادیوم شهر قدس به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.

تیم شهرخودرو فصل پیش یکی از بهترین نمایش‌های فوتبالی را داشت. تیم یحیی گل محمدی تا هفته‌های پایانی بازی‌های لیگ برتر جزو مدعیان اصلی قهرمانی بود و در پایان توانست رتبه‌ چهارم جدول را به خود اختصاص دهد و به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. یحیی گل محمدی در این فصل حتی تا نزدیکی حضور در پرسپولیس هم پیش رفت اما در نهایت با تیم شهرخودرو قراردادش را تمدید کرد و در خراسان ماندنی شد. او توانست بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای را در پست‌های مختلف مانند(مهدی رحمتی،سروش رفیعی،روح الله باقری)را به لیست بازیکنان تیم در فصل نقل و انتقالات اضافه کند تا امسال بدنبال جایگاه بهتری در لیگ برتر و نمایش خوبی در آسیا باشد.

امروز شهرخودرو در اولین دیدار خود در ورزشگاه شهرقدس در حالی به مصاف پیکان می‌رود که دو بازیکن کلیدی خودش را در اختیار ندارد. اولین غایب دیدار امروز امین قاسمی نژاد مهاجم باتجربه تیم شهرخودرو است که در تمرینات پیش فصل از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و فعلا در دسترس کادرفنی نیست. وضعیت مصدومیت قاسمی نژاد طوری است که او قطعا هفته‌ی دوم مسابقات را نیز از دست خواهد داد اما شهرخودرویی‌ها امیدوار هستند تا بتوانند شماره 10 تیمشان را برای هفته‌ی سوم و بعد از تعطیلات برای بازی‌های لیگ برتر آماده کنند.

دیگر غایب دیدار امروز شهرخودرو و پیکان خرید جدید باشگاه و بازیکن مازاد تیم پرسپولیس سروش رفیعی است. او بدلیل محرومیتی که در فصل گذشته نصیبش شد قادر نخواهد بود تیم جدیدش را در اولین دیدار برای شروع بازی های لیگ برتر همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز