خبرگزاری کار ایران

پیش بازی گل ریحان - آلومینیوم؛ نبرد مربیان سرخابی در لیگ یک

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۷۴۲

تیم گل ریحان البرز در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته به مصاف شاگردان فکری می روند.

به گزارش ایلنا، هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول روز پنجشنبه با برگزاری 9 دیدار انجام خواهد شد که در یکی از مهم ترین بازی ها، گل ریحان به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

گل ریحان که فصل قبل از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بود و در هفته های پایانی از صعود بازماند، در هفته ی نخست در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم تازه صعود کرده ی آرمان گهر سیرجان رفت و موفق شد با نتیجه ی پرگل سه بر دو به برتری برسد؛ برتری که حاکی از آن بود که شاگردان محمد نصرتی، در این فصل نیز می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و چه بسا از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار روند، آن هم با داشتن ستاره های باتجربه ای چون حسین پاپی و رضا معقولی.

گل ریحان در بازی هفته ی دوم خود پذیرای ایرالکو است و تلاش خواهد کرد به نحو احسن از امتیاز میزبانی در این بازی حساس بهره ببرد.

آلومینیوم اراک نیز که همچون رقیب البرزی اش، فصل قبل از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بود، افتتاحیه ی لیگ جدید را به بهترین صورت ممکن به پایان برد و توانست برابر فجرسپاسی، به پیروزی پرگل سه بر یک دست یابد.

آلومینیوم هم مانند گل ریحان، در این فصل فرد جدیدی را به روی نیمکت خود می بیند و اراکی ها امیدوارند که در این فصل، به مدد تجربه ی بالای محمود فکری، بتوانند به رویای صعود برسند و پس از سال ها حضور در لیگ یک، طعم حضور در لیگ برتر را بچشند.

جدال حساس گل ریحان و آلومینیوم که هر دو در هفته ی نخست با عملکرد هجومی فوق العاده به پیروزی رسیدند، روز پنجشنبه به میزبانی گل ریحان البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز