خبرگزاری کار ایران

پیش بازی بادران - نیروی زمینی؛

مُچ اندازی کاظمی با روانخواه در لیگ یک

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۷۳۸

بادران در حالی به مصاف نیروی زمینی می رود که شاگردان روانخواه بازی هفته اول خود را واگذار کرده اند و برای عقب نماندن از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر، نگاه ویژه ای به نتیجه بازی برابر حریفشان دارند.

به گزارش ایلنا، در چهارچوب هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال ایران، دو تیم بادران و نیروی زمینی برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

بادرانی ها در هفته نخست موفق شدند با تک گل کیوان امرایی به پیروزی ارزشمند خارج از خانه برابر استقلال خوزستان برسند و در هفته دوم در خانه ی خود به تقابل با همشهری شان، نیروی زمینی خواهند پرداخت.

بادران که در چند سال اخیر همواره از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بوده، با انگیزه ی فراوان می کوشد در این فصل با هدایت فرهاد کاظمی به رویای خود جامه ی عمل پوشانده و به سطح اول فوتبال ایران برسد، انگیزه ای که کار را برای نیروی زمینی در جدال با بادران بسیار سخت خواهد کرد.

نیروی زمینی، تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران که به تازگی موفق شده از  لیگ دو به لیگ یک صعود کند، در هفته ی اول برابر دیگر تیم تازه وارد، خوشه طلایی، با حساب یک بر صفر در خانه ی خود متحمل شکست  شد و به یقین در بازی دوم اش در لیگ یک، کار به مراتب دشوارتری را مقابل بادران آماده و سرشار از انگیزه و روحیه خواهد داشت.

جدال نیروی زمینی و بادران، عصر پنجشنبه به میزبانی بادران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز