خبرگزاری کار ایران

مهاجری:توپ های لیگ برای بیست سال پیش است/دست تک‌تک بازیکنانم را می‌بوسم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۷۳۱

سرمربی نساجی مازندران گفت: ز این توپ‌ها بیش از ۲۰ سال پیش در بوندس‌لیگا استفاده می‌شد، توپ‌ها مثل توپ‌های سال‌های گذشته است، شاید تحریم‌ها تاثیرگذار باشد و نتوانیم جنس‌های باکیفیت را وارد کنیم، حد متوسطی دارد نه کیفیتش بالاست و نه پایین.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، محمدرضا مهاجری امشب (۳۰ مرداد ۹۸) در نشست خبری پیش از بازی نساجی و گلگهر سیرجان با بیان اینکه با توجه به مشکلاتی که در حوزه مدیریت و مالکیت داشتیم اما اجازه ندادیم که مشکلات وارد تیم شود، اظهار کرد: بچه‌های ما می‌دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و در چه شهری باید بازی و از اعتبار چه تیمی باید دفاع کنند؛ بسیاری از مازندرانی‌ها چشم‌انتظار این بازی هستند تا بتوانیم نتیجه خوبی را بگیریم.

وی با عنوان اینکه به‌رغم احترامی که برای گلگهر قائلیم اما تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌بندیم تا تیم پیروز میدان باشیم، افزود: تیمی که تمرکز لازم را داشته، تمرینات بهتری انجام داده و پشتیبانی بهتری شده باشد، فردا می‌تواند روز خوبی را تجربه کند.

سرمربی نساجی مازندران با اعلام اینکه تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم که بتوانیم روز مسابقه راحت‌تر باشیم، خاطرنشان کرد: بازی‌های تدارکاتی آزمون خطای ما مربیان است اما نتایج آن فاقد ارزش نیست و می‌تواند اعتماد به نفس تیم را بالا ببرد؛ خدا را شکر هر چه رو به جلو آمدیم، شرایط فنی تیم ما بهتر شد و در مقابل سپاهان هم بچه‌های ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

مهاجری ادامه داد: امیدواریم با همان شرایط، اگر آنچه که در تمرینات بودیم، بچه‌ها بتوانند ۷۰ درصدش را پیاده کنند، شما می‌توانید فردا فوتبال خوبی را از بچه‌های باغیرت نساجی ببینید؛ جا دارد دست تک‌تک بچه‌ها را ببوسم که چشم به روی بسیاری از مشکلات بستند، خیلی از مرارت‌ها و سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم به مسابقات برسیم.

وی با اشاره به اینکه خیلی روزها بلاتکلیف بودیم اما خدا را شکر در حال رسیدن به ثبات لازم هستیم، تصریح کرد: مردم مازندران لیاقت‌شان بیشتر از این‌هاست، حداقل اینکه باید یک تیم خوب داشته باشند.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: همه بچه‌ها را در اختیار داریم، فقط احسان قهاری که در بازی آخر فصل قبل اخراج شده بود، محروم است.

مهاجری درخصوص تاخیر در زمان آغاز لیگ برتر اضافه کرد: وقتی در مسیری حرکت می‌کنید و نمی‌دانید انتهای آن کجاست، نمی‌توان برنامه‌ریزی کرد، فقط در حال حرکتید، نمی‌دانید مقصدتان کجاست، سازمان لیگ هم معذوریت‌های خاص خودش را داشت، امیدواریم وقتی این شرایط را تحمل کردیم، کمکی شود تا حداقل به لحاظ سخت‌افزار، نظم و دیسیپلین، فوتبال ما و تماشاگران، روزهای بهتری را تجربه کنند، خیلی زودتر از اینها باید به فکر این مسائل می‌‌افتادیم، فدراسیون باید محکم‌‌تر رفتار کند، وقتی اسم لیگ ما حرفه‌ای است، در عمل هم باید حرفه‌ای باشد، این رویه به ما کمک می‌کند ما در سطح آسیا چه به لحاظ باشگاهی و چه ملی عقب نیفتیم، تا ساختار باشگاه‌های ما درست نشود، ما نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی با عنوان اینکه خدا را شکر مشکل خاصی نداریم، یادآور شد: حرکت منظم ما آغاز شده و دلگرم هستیم که محکم‌تر کار کنیم تا حسرت فرصت‌های‌مان را نخوریم و با قدرت لیگ را شروع خواهیم کرد.

سرمربی نساجی مازندران درباره شرایط گل گهر سیرجان گفت: گل گهر بازیکنان خوبی را جذب کرده و ۲ بازیکن‌ هم از نساجی گرفتند، ما با یک تیم منسجم بازی داریم، یک‌بار در دیدار تدارکاتی آنها را بردیم اما در لیگ برتر بازی ساده‌ای نداریم و نمی‌شود گفت این بازی یا آن بازی ساده است، این بازی‌ها به مراتب برای ما سخت‌تر از بازی‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور است، امیدوارم بچه‌های ما انگیزه لازم برای پیروزی داشته باشند و شک نکنید که گلگهر تیم شایسته‌ای است.

مهاجری درارتباط با کیفیت توپ‌های لیگ برتر بیان کرد: از این توپ‌ها بیش از ۲۰ سال پیش در بوندس‌لیگا استفاده می‌شد، توپ‌ها مثل توپ‌های سال‌های گذشته است، شاید تحریم‌ها تاثیرگذار باشد و نتوانیم جنس‌های باکیفیت را وارد کنیم، حد متوسطی دارد نه کیفیتش بالاست و نه پایین.

وی در پایان با بیان اینکه هواداران نساجی در هیچ جای کشور تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند، گفت: فردا هم در سیرجان تنها نیستیم و انشاالله عاشقان نساجی به حمایت تیم‌شان می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز