خبرگزاری کار ایران

دلیل برخورد نامناسب کوهیان و شاهین طبع با رهنما چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۴۱

فدراسیون بسکتبال در دوره جدید مدیریت نگاه ویژه ای به پیشکسوتان دارد.

به گزارش ایلنا، حضور علی شکوری در کمیته پیشکسوتان باعث شده که نقش پیشکسوتان در فدراسیون بسکتبال پررنگ تر شود اگرچه هنوز جای کار بسیار دارد و باید نگاه به این بخش تغییر کند و از حضورهای نمایشی آنها هم جلوگیری شود اما باز هم جای شکرش باقی است که پیشکسوتان حضور دارند و همین باعث دل خوشی آنهاست.

در مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال هم تنی چند از پیشکسوتان حضور داشتند و در سالن نظاره گر تمرین آخر تیم ملی بودند. در این میان رضا رهنما از مربیان پیشین تیم های ملی که به همراه سعید فتحی در تیم ملی جوانان کار می کرد و همانند بسیاری از مربیان قدیمی ایران نقش پررنگی در ساختن نسل طلایی داشت، بازیکنان مینی بسکتبال کرج را به سالن بسکتبال آزادی آورده بود تا از نزدیک تمرین ملی پوشان را نظاره کنند. رهنما همچنین تندیس آیدین نیکخواه بهرامی را نیز به برادر او (صمد نیکخواه بهرامی) هدیه داد.

در پایان این مراسم طبق روال همیشگی بازیکنان و کادر فنی از زیر قرآن رد شدند اما نکته جالب آنجا بود که وقتی نوبت به کادرفنی رسید بعد از عبور از زیر قرآن، آنها با رضا رهنما برخورد خوبی نداشتند. مهران شاهین طبع بسیار سرد با او دست داد و بدون احوال پرسی از کنار او گذشت اما فرزاد کوهیان حتی دست هم نداد و بی اعتنا ازکنار این پیشکسوت رد شد!

رفتار این دو مربی نظر ما را جلب کرد و این سوال در ذهن مان به وجود آمد که مگر کوهیان و شاهین طبع چه مشکلی با رضا رهنما دارند؟ آیا دلخوری آنها به زمان های دور و کار کردن رهنما با سعید فتحی بر می گردد؟! 

در زیر می توانید فیلم مربوط به آن را مشاهده کنید.

 

حجم ویدیو: ۵.۳۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز