خبرگزاری کار ایران

قدوس: پیروزی برابر لیل نشانه پیشرفت است/با سرمربی جدید کیفیت بیشتری داریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۱۷

هافبک ایرانی تیم آمیان فرانسه گفت: ما تیم بسیار خوبی بودیم! اما در فصل جاری با سرمربی جدید که به دنبال بازیکنان جدیدتری در زمین است کیفیت بهتری داریم.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه در گفت و گویی با یکی از رسانه های خبری فرانسه درباره وضعیت اخیر تیمش صحبت کرد. او معتقد است پیروزی آمیان برابر لیل دلیل مهمی برای پیشرفت است. متن صحبت های او به شرح زیر است:

*  پس از شکست هفته اول برابر نیس، پیروزی برابر تیم لیل خیلی خوشایند بود، تایید می کنید؟

ما شایسته این نتیجه بودیم و از بازی نخست فصل جدید لیگ فرانسه برابر نیس درس گرفتیم. این اتفاق‌ها در فوتبال طبیعی است و در بازی دوم با تیم لیل به طور تقریبی نمایش خوبی ارائه دادیم. ما نباید حتی از یک بازیکن حریف غافل می‌شدیم و در خط دفاعی بازی بسیار خوبی انجام دادیم. البته در خط حمله نیز بسیار خوب بودیم. بازی تیمی انجام دادیم و شایستگی کسب 3 امتیاز را داشتیم.

* این پیروزی اعتماد به نفس تیم آمیان را افزایش می‌دهد؟

البته خیلی مهم است که در خانه به پیروزی برسیم و به همه نشان دهیم که تیم منسجمی هستیم.

* فکر می‌کنید  پیام انسجام تیم  را توانستید ارسال کنید؟

دقیقا. در بازی برابر لیل نشان دادیم که در خانه می‌توانیم بسیار خوب باشیم. البته این در زمانی است که همه با هم همین‌طور بازی کنیم. امیدوار هستم این سبک بازی را در خانه حریفان نیز پیاده کنیم  که قطعا سخت‌تر خواهد بود. ما به دیگر تیم‌های لیگ فرانسه نشان دهیم که امسال تیم خوبی خواهیم بود.

*  هیچ بهانه‌ای برای پیروزی برابر تیم قدرتمند لیل وجود نداشت؟

بله، لیل تیم بسیار خوبی است. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و در فصل گذشته لیگ فرانسه بسیار خوب بازی کرد. لیل چند بازیکن خود را فروخت اما همچنان تیم بسیار خوبی دارند. بازی آنها برابر تیم نانت را تماشا کردم و بسیار قدرتمند بودند. بنابراین فروش چند بازیکن تغییری در تیم لیل ایجاد نکرد. فکر می‌کنم پیروزی برابر لیل پیشرفت بسیار خوبی برای تیم آمیان است.

* درباره سبک بازی آمیان و حضور مربی جدید چه فکری می کنید؟

ما تیم بسیار خوبی بودیم! اما در فصل جاری  با سرمربی جدید که به دنبال بازیکنان جدیدتری در زمین است کیفیت بهتری داریم. پس از مدت‌زمانی بازیکنان آمیان با خواسته‌هایی که سرمربی دارد بیشتر هماهنگ خواهند شد. فکر می‌کنم اعضای تیم نیز سبک بازی موردنظر سرمربی را می‌پسندند و تلاش می‌کنیم با ساختار بازی او هماهنگ شویم.

* از سطح فنی خودتان در آمیان راضی هستید؟

بد نبود اما می‌خواهم کارهای بیشتری انجام دهم. در هر روز و هر بازی به دنبال کارهای بیشتری هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز