خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: حمیداوی در بدترین شرایط به داد تیم رسید/ فصل قبل با اتحاد نتایج درخشانی رقم زدیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۱۷۵

سرمربی شهر خودرو از شرایط این تیم در فصل گذشته و حمایت‌هایی که از این تیم صورت گرفت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌، ورزشی شهرخودرو خراسان، یحیی گل‌محمدی در مراسم رونمایی از لباس تیم شهرخودرو اظهار کرد: نتایج درخشانی در فصل گذشته ثبت شد، دلیل اصلی این نتایج که به پایانی درخشان ختم شد، همدلی و اتحاد بود.

وی افزود: حمیداوی تمام تلاشش را برای موفقیت تیمش می‌کند، می‌دانم که ایشان مشکلی از نظر مالی ندارد و صرفاً این تیم از سوی مسئولان و بزرگان، نیاز ویژه‌ای به حمایت معنوی دارد.

گل‌محمدی تاکید کرد: خدا را شاکرم که این تیم توانسته هواداران خوبی را به سمت خود جذب کند که در سرما و گرما کنار ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی داشتیم، اما این مشکلات برای ما با همدلی سکوی پرتاب شد. باید از حاج آقای حیدری، وطنخواه و سرآسیایی تشکر کنم. تمام تلاش‌مان را کردیم تا به نقطه‌ای مطلوب برسیم و وقتی کارد به استخوان رسیده‌بود، دکتر حمیداوی همچون یک ناجی واقعی ورود کرد و به داد تیم رسید تا در نهایت آسیایی شویم.

گل‌محمدی در پایان تصریح کرد: باید از کادر فنی و بازیکنان باغیرتم تشکر کنم که همه‌جوره کنارم بودند و با هم دست به یک کار بزرگ زدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز