خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران: امنیت داخل و خارج استادیوم‌ها بر عهده پلیس است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۹۳۶

سردار حسن رحیمی گفت:‌موضوع لیدرها جمع شده و کسانی که بعنوان مشوق در کنار باشگاه و تیم هستند. حتما بایستی صلاحیت و پیشینه آن‌ها بررسی شود.

به گزارش ایلنا، ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی در آستانه آغاز لیگ برتر  امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ با تشکر از همکاری‌های متقابل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با مجموعه نیروی انتظامی گفت: پلیس در تمامی رویدادهای ورزشی فرمانده میدان است و امنیت داخل و خارج استادیوم ها بر عهده یگان ویژه و پلیس پیشگیری و یگان امداد است.

فرمانده پلیس تهران ادامه داد: پلیس مقتدرانه در صحنه حضور دارد و کنترل کامل را بر فضای برگزاری رویداد داریم. وضعیت استادیوم آزادی نسبت به دو سال گذشته بسیار بهتر شده و با نصب گیت ها و بلیط فروشی الکترونیکی، شرایط برگزاری بسیار بهتر خواهد شد.

 وی افزود: در لیگ برتر جدید، موضوع لیدرها جمع شده و کسانی که بعنوان مشوق در کنار باشگاه و تیم هستند حتما بایستی صلاحیت و پیشینه آن‌ها بررسی شود و در هر شکل آن مسئولیت قانونی تخلفات احتمالی آن‌ها بر عهده مدیران باشگاه‌هاست و بایستی پاسخگو باشند. امنیت و آسایش خاطر هواداران در زمان حضور در استادیوم هدف اصلی نیروی پلیس است و توقع داریم فدراسیون فوتبال و مجموعه انضباطی آنجا با مربیان و بازیکنانی که با مصاحبه های تنش زا این آرامش و نشاط را بر هم می زنند برخورد قانونی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز