خبرگزاری کار ایران

لمپارد: متنفرم بهانه خستگی بیاورم/ بازگشت به استمفوردبریج لحظه خاصی بود

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۵۹

سرمربی تیم چلسی گفت: از بهانه خستگی متنفرم اما یکی از فاکتورهای بازی برابر لسترسیتی بود. بارها توپ را از دست می دادیم ولی نمی خواهم به عنوان بهانه از این موضوع استفاده کنم.

به گزارش ایلنا، فرانک لمپارد در نشست مطبوعاتی پس از بازی برابر لسترسیتی در این خصوص اظهار داشت: 

 25 دقیقه اول بازی طوری بود که من می خواهم همیشه بازی کنیم و بقیه آن چیزی نبود که می خواستیم و به همین دلیل ارزش زیادی برای لستر قائلم. نیمه دوم فضای زیادی به حریف دادیم و بازیکنانی که می توانند در این موارد به شما ضربه بزنند.

او در مورد بازگشت به استمفوردبریج  ادامه داد:  حس خیلی خوبی داشت. لحظه خاصی برای من بود که به اینجا برگردم و در این باشگاه مربیگری کنم ولی هدفم بر روی بازی و تلاش برای برد بود.

سرمربی چلسی در خصوص خستگی ناشی از بازی برابر لیورپول در سوپرکاپ اروپا گفت: از بهانه خستگی متنفرم اما یکی از فاکتورها بود. بارها توپ را از دست می دادیم ولی نمی خواهم به عنوان بهانه از این موضوع استفاده کنم.

لمپارد درباره آمار عملکردش و  سه بازی بدون برد ادامه تصریح کرد: نتیجه مهم هست. عملکردمان در مقابل منچستریونایتد من را بیشتر از بازی امروز خوشحال کرد. باید بازی را کنترل کنیم و این چیزی هست که جواب می دهد و مشغول کار کردن روی آن هستیم.

او در مورد عملکرد میسون اظهار داشت: او در حال بهتر و بهتر شدن هست و این اولین از چندین قدم مهم برای او هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز