خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس؛

برگزاری فوتبال با دروازه های بزرگ/ تمرین بدنسازی زیر نظر اینیگو

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۰۳

کالدرون امروز شاگردانش را به دو دسته تقسیم کرد، گروه اول به فوتبال با دروزاه های بزرگ پرداختند و گروه دوم با وسایل خاص بدنسازی زیر نظر اینیگو کار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز یکشنبه را از ساعت 17 و 30 دقیقه در مجموعه ورزشی خیریه عمل و در میان استقبال هواداران و اصحاب رسانه برگزار کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز و از ساعت 17 و 10 دقیقه در جمع نمایندگان رسانه‌ها حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

تمرین بعد از صحبت‌های کالدرون برای قرمزپوشان، با دویدن دور زمین و گرم کردن آغاز شد.

در بخش بعدی تمرین، پاسکاری کوتاه و کارهای ترکیبی در دستور کار قرار گرفت.

سپس از سوی سرمربی تیم، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه در نیمی از زمین به فوتبال با دو دروازه بزرگ پرداخته و گروه دوم در قسمت دیگر زمین با هدایت اینیگو مربی بدنساز و خوآگین به استفاده از ابزارهای خاص بدنسازی از جمله کش‌های مخصوص پرداخته و کارهای کششی را در برنامه داشتند.

با اعلام گابریل کالدرون بعد از نیم ساعت، خبرنگاران و عکاسان کنار زمین را ترک کردند.

امروز حدود 100 تا 150 هوادار در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند.

بخش آخر تمرین امروز، فوتبال در کل زمین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد و تمرین ساعت 19 و 5 دقیقه به اتمام رسید و بازیکنان پس از سرد کردن، زمین را ترک نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز