خبرگزاری کار ایران

غلامی: تبریزی‌ها برابر استقلال ما را حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۰۹۳

هافبک ماشین سازی ابراز امیدواری کرد تیمش در جدال هفته اول برابر استقلال بتواند به نتیجه خوبی دست یابد.

به گزارش ایلنا،ماشین سازی طبق برنامه در جدال هفته اول لیگ برتر در فصل نوزدهم به مصاف استقلال خواهد رفت. هافبک دفاعی ماشین سازی که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه دارد، بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود را مهیای جدال حساس برابر آبی‌پوشان می‌کند.

توحید غلامی در خصوص این دیدار می‌گوید: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کادرفنی باانگیزه و بازیکنان پرشوری داریم که برای شروع لیگ بی تابی می‌کنند. کار سختی در جدال ابتدایی لیگ خواهیم داشت. استقلال مسلما یکی از مدعیان جدی این فصل لیگ خواهد بود و البته ما باید از امتیاز میزبانی به خوبی سود ببریم.

هافبک ماشین سازی در ادامه گفت: به هر حال استقلال تیم ناشناخته‌ای با حضور سرمربی جدیدش است. آنها در ترکیب خود نیز تغییراتی داشته‌اند. با این حال ما امیدواریم هواداران تبریزی همانند گذشته برابر استقلال نیز از ما حمایت کنند و بتوانیم در گام اول موفق عمل کنیم.

وی درباره مصدومیتش گفت: فصل گذشته بدشانس بودم. روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاشتم و کادرفنی نیز از عملکردم رضایت داشت اما با این مصدومیت شرایط سخت شد. اکنون با کمک کادرفنی و پزشکی رفته رفته به شرایط خوب بدنی و فنی نزدیک می‌شوم. امیدوارم بتوانم در این فصل جبران کنم و عملکردی خوب داشته باشم.

غلامی درباره اینکه آیا قادر به شکست استقلال در هفته اول خواهند بود یا خیر گفت: ما در فصل گذشته نیز نمایش خوبی برابر این تیم داشتیم. کار سخت است و البته انتظار ما از خودمان زیاد است و هیچ وقت به چیزهای کوچک فکر نمی‌کنیم. برای شکست استقلال تلاش خواهیم کرد و امیدوارم به این هدف برسیم و هفته اول را خوب استارت بزنیم و برای آینده امیدوارتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز