خبرگزاری کار ایران

آمار ۱۷ بازی و ۲۹ گل خورده در لیگ برتر!

عملکرد ضعیف دروازه‌بان جدید استقلال در لیگ هجدهم

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۷۹۷

17 بازی، 29 گل خورده و تنها 4 کلین شیت رزومه گلر فصل قبل استقلال خوزستان است!

به گزارش ایلنا، استقلالی‌ها با توجه به محدودیت‌هایی که در لیست لیگ برتری خودشان دارند سراغ گزینه‌هایی برای انتخاب یک دروازه‌بان ذخیره و جانشینی برای مهدی رحمتی رفتند.پیمان سلمانی گلر سابق فجر سپاسی و اسبق ذوب‌آهن و همچنین محمدناصری دروازه‌بان فصل گذشته پدیده  خودرو مدتی در تمرین آبی پوشان استفاده کردند، اما درنهایت با این باشگاه قرارداد نبستند و مسیرشان از استقلال جدا شد. سرانجام حسین پور حمیدی  دروازه‌بان 21 ساله و 189 سانتی‌متری فصل گذشته استقلال خوزستان  که ابتدا به گل گهر سیرجان پیوسته بود، با فسخ قرارداد از این تیم جداشده و با آبی پوشان قرارداد 3 ساله بست. آمار این دروازه‌بان نشان می‌دهد که خرید چندان خوب و مطمئنی برای یک تیم  در قد و قواره‌های  استقلال نیست. هرچند پورحمیدی یک‌بار توسط فرهاد مجیدی به اردوی تیم ملی امید هم دعوت‌شده است، اما پورحمیدی که فصل گذشته با استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط کرد،  نمی‌تواند رقیب خوبی برای حسین حسینی باشد.

آمار نیم‌فصل اول

حسین پورحمیدی و فرزین گروسیان که دومی در یک مقطع دروازه‌بان ذخیره مهدی رحمتی بود، وظیفه حفاظت از دروازه استقلال خوزستان را بر عهده داشتند. پورحمیدی 9 بازی در نیم‌فصل و 8 بازی در نیم دوم برای آبی پوشان خوزستانی انجام داد.او  از هفته اول تا نهم برابر تیم‌های ماشین‌سازی، پدیده خودرو،پرسپولیس،صنعت نفت آبادان،سپیدرود،پیکان،ذوب‌آهن،تراکتورسازی و پارس جنوبی جم درون دروازه استقلال خوزستان ایستاد که حاصل آن دریافت 14 گل و ثبت 3 کلین شیت مقابل پرسپولیس، ذوب‌آهن و سپیدرود بود. دریافت 6 گل از تراکتورسازی نقطه سیاه کارنامه این دروازه‌بان جوان در نیم‌فصل اول بود که دلیل اصلی نیمکت نشینی طولانی او بعد از هفته نهم محسوب می‌شود.  

آمار نیم‌فصل دوم

گلر جدید و جوان آبی پوشان بعد از 10 هفته نیمکت نشینی فرزین گروسیان، از هفته نوزدهم دوباره به ترکیب استقلال خوزستان برگشت و تا پایان فصل درمجموع 8 بازی انجام داد که نتیجه آن دریافت 15 گل و ثبت تنها یک کلین شیت برابر نفت مسجدسلیمان بود. او در این 8 بازی برابر صنعت نفت آبادان،سپیدرود رشت،پیکان،تراکتورسازی،فولاد خوزستان،استقلال و سپاهان قرار گرفت.دریافت 4 گل از استقلال و 3 گل از تراکتورسازی هم کارنامه این دروازه‌بان را در نیم‌فصل دوم سیاه‌تر می‌کند. درمجموع این دروازه‌بان کم‌تجربه که چند نقطه‌ضعف جدی ازجمله روی توپ‌های هوایی و ارسال‌ها دارد،کارنامه‌اش قابل دفاع نیست. 17 بازی، 29 گل خورده و تنها 4 کلین شیت رزومه گلر فصل قبل استقلال خوزستان است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز