خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: مورینیو از تیم دوم ماتعریف کرد/ مندی یک ماه مرتب تمرین کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۶۸۴

سرمربی منچسترسیتی گفت: آنچه که از بنجامین مندی می‌خواهم این است که آماده باشد. در دسترس بودن در تمرینات مهم است‌‌.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی برابر تاتنهام، در خصوص هت تریک استرلینگ مهاجم تیمش اظهار داشت: هتریک استرلینگ در بازی قبلی؟ بازیکنان زیادی در لیگ هستند که این کار را می‌کنند و رحیم یکی از آن هاست. لیگ برتر بی نظیر است، این هفته کل بازیها را تماشا نکردم، به نظرم استرلینگ عالی بود و در خط حمله دقیق ظاهر شد.

او با واکنش به تمجیدهای مورینیو نسبت به تیم دومش گفت: مورینیو از تیم دوم سیتی تمجید کرده بود، این نشان دهنده کار فوق العاده بگرستین مدیر تیم است. تحت تاثیر روش بازی چلسی قرار گرفتم، با اینکه پیروز نبودند اما خوب بازی کردند. یونایتد کیفیت خوبی دارد، آرسنال بازیکنانی بسیار خوبی مثل پپه، لوییز و سبایوس را جذب کرده است. همه این ها می‌توانند مدعی باشند.

 وی در خصوص انگیزه های بالا ی دی بروینه ادامه داد: دی بروینه انگیزه بالایی دارد، اتفاقاتی که فصل پیش افتاد قرار نیست لزوما در این فصل هم بیافتد. هر هافبکی کیفیت منحصر به فرد خودش را دارد مثل سیلوا و دی بروینه. آنها تلاش می‌کنند برای تیم بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی منچسترسیتی با بیان انتظارتش خطاب به مندی تصریح کرد: آنچه که از بنجامین مندی می‌خواهم این است که آماده باشد. در دسترس بودن در تمرینات مهم است‌‌. ترجیح میدهم هدف اصلی حضور مداوم در تمرین باشد نه مقطعی بازی کردن، به طور مثال یک ماه مرتب در تمرین های ما حضور داشته باشد تا بتواند به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز