خبرگزاری کار ایران

کلوپ: خوشحالم مانه بازگشته/ خوب نیست ما شنبه بازی کنیم، چلسی یکشنبه!

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۶۶۹

سرمربی لیورپول گفت: فقط یک جلسه تمرینی ۲ ساعته را داشتیم، اگر قبل از بازی در مورد برنامه مسابقات صحبت کنیم بیشتر شبیه بهانه جویی است.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر ساوتهمپتون درباره مصدومیت دروازه بان تیمش اظهار داشت: «مچ پای آدریان توسط هواداری که برای خوشحالی به زمین آمده بود، متورم شده است. به نظر مشکل حادی نمی‌آید و نیازی به اسکن ندارد اما باید تصمیم نهایی را فردا در قبال او بگیریم.»

او درباره مصدومیت کیتا ادامه داد: «نبی کیتا در دسترس نیست، مشکل او عضلانی است اما دقیق نمی‌دانیم چقدر طول می‌کشد تا برگردد. فقط این که برای فردا غایب خواهد بود، قطعی است.»

وی افزود: «اکنون باید به ترکیب نگاه بندازیم که چگونه ریکاوری می‌کنند، ما به تک تک بازیکنان احتیاج داریم. بازی چهارشنبه یک قدم مثبت برای چمبرلین بود، می‌دانم که پتانسیل او بیشتر از این هاست.»

سرمربی لیورپول درباره تغییرات در خط دفاعی تیمش خاطر نشان کرد: «دفاع لیورپول تغییر کرده؟ اگر با آگوست پارسال مقایسه کنید فرق چندانی ندارد! وقتی می‌بینی چلسی در چند صحنه، دو سه یارد در آفساید بود این نشان می‌دهد شما خوب آنالیز کرده اید و به خوبی دفاع می‌کنید. البته جا برای پیشرفت وجود دارد و در این شکی نیست.»

کلوپ با اشاره به تعویض سادیو مانه در بازی سوپر کاپ اروپا برابر چلسی گفت: «تعویض مانه مقابل چلسی تصمیم واضحی بود که باید می‌گرفتم، خوشحالیم که او به ترکیب بازگشته است. فیرمینو از خودش کلاس بالایی به نمایش گذاشت و صلاح نیز برابر چلسی فوق العاده بود.»

وی در پایان با اشاره به فشرده بودن برنامه بازیهای تیمش گفت: «فقط یک جلسه تمرینی ۲ ساعته را داشتیم، اگر قبل از بازی در مورد برنامه مسابقات صحبت کنیم بیشتر شبیه بهانه جویی است. قطعا این هم خوب نیست که ما شنبه بازی کنیم و چلسی یکشنبه، اما در کل قدرت در دست ما نیست!»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز