خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان| قرعه کشی پنج وزن نخست برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۴۵۰

نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز در شهر تالین استونی برگزار شد و نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف دونگی هیوک وون از کره جنوبی می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور سوم با برنده کشتی میان انور اله یاروف از روسیه و احمد باقدودا از مصر مبارزه خواهد کرد. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم که 22 کشتی گیر شرکت کرده اند شاهین بداغی در دور نخست با سانگ جون پارک از کره جنوبی مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد به مصاف برنده مسابقه سوگابه از کیوتارو ژاپن و هارچیا پوقوسیان از ارمنستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند محمد ناقوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با رانت کالجولا از استونی کشتی می گیرد.

در وزن 87 کیلوگرم حسن فروزنده در دور اول با گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف ریوتا ناسوکاوا از ژاپن می رود. در این وزن 25 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 130 کیلوگرم که 23 کشتی گیر حضور دارند علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با میکیتا کاوالاسکی از بلاروس کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان روبینزون ایسادزه از گرجستان و نیکولا میلاتوویچ از نروژ می رود.

 

مسابقات اوزان فوق از ظهر فردا (شنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز