خبرگزاری کار ایران

پیمان رنجبری در گفتگو با ایلنا:

از دعوتم به تیم ملی فوتبال بسیار متعجب و خوشحال شدم

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۰۶۶

مهاجمی که در فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشت، از انگیزه‌هایش برای دستیابی به موفقیت در لیگ برتر و تیم گل گهر می‌گوید.

پیمان رنجبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم نحوه تمرینات و بازی‌های دوستانه اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم ما نسبت به یک ماه گذشته خیلی بهتر است. ما تمرینات خیلی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. و چند اردوی خوب برگزار کردیم. یک تورنومنت عالی در شیراز داشتیم که باعث شد تا بدن‌هایمان آماده شود. خوشبختانه تیم ما کاملا آماده شروع مسابقات است. و پس از بازی امروز مقابل تیم پرسپولیس، تا شروع لیگ نوزدهم و دیدار با نساجی مازندران بازی دوستانهی دیگری نداریم و  میتوانیم کمی استراحت کنیم.

رنجبری در واکنش به پیش‌بینی‌اش در مورد جایگاه تیم گل گهر در اولین تجربه لیگ برتر این تیم ادامه داد: با توجه به دومین سال حضورم در تیم گل گهر میدانم که مدیریت باشگاه به دنبال جذب ستاره نبوده و بیشتر بدنبال جذب بازیکنان جوان، با انگیزه و آیندهدار بوده است. و با حفظ کادر مدیریتی، مربی خوب و باتجربه تیم و بازیکنان باتجربه سال گذشته همگی امیدوار هستیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم، و موفق ظاهر شویم.

وی در خصوص اهدافش برای حضوری موفق در فصل آینده ادامه داد:  دوسال تجربه حضور در تیمهای گسترش فولاد تبریز و پیکان را دارم. اما متاسفانه نتوانستم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنم و به همین دلیل به  لیگ دسته یک رفتم. و خوشبختانه آنجا موفق شدم آقای گل لیگ شوم و با تیم گل گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کنم. امسال هم برای به نمایش گذاشتن یک عملکرد خوب بسیار انگیزه دارم. تا هم بتوانم برای تیم گل گهر مفید باشم و هم زمینهای برای حضورم در تیم‌های بزرگتر و تیم ملی را فراهم کنم.

رنجبری در مورد تجربه‌اش از دعوت به تیم ملی در اردو تیرماه و همکاری با ویلموتس اظهار داشت: بدلیل کسب عنوان آقای گلی در لیگ دسته یک جزو اسامی دعوت شدگان قرار گرفتم. از دعوتم به تیم ملی فوتبال بسیار متعجب و خوشحال شدم. گرچه همکاری من با ایشان بسیار کوتاه بود اما خیلی  در این مدت کوتاه یاد گرفتم. زمانی که به اردوی تیم ملی رفتم شرایط برای همه بازیکنان یکسان بود. و متوجه شدم که آقای ویلموتس برای تیم ملی برنامه‌های بسیار خوبی دارد و اصلا اسم و رسم بازیکنان برایش اهمیتی ندارد. و  هیچکدام از بازی‌های لیگ برتر، دسته یک ، تیم امید نیز از نظرش دور نمیماند. قبل از او هرگز هیچ مربی دست به چنین اقدام خوب و امیدوار کننده‌ای نزده بود.دوست دارم  بتوانم جواب این اعتماد را با عملکرد خوبم  بدهم و دوباره جزو اسامی دعوت شدگان به تیم ملی باشم.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز