خبرگزاری کار ایران

سرپرست پیکان پاسخ ادعای استقلالی‌ها را داد

باشگاه استقلال خواست بازی بدون هوادار و در پیکانشهر برگزار شود / مشکلی برای میزبانی در شهرقدس نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۸۵۱

سرپرست تیم پیکان تهران اظهار داشت: امکان نداشت که مسابقه با استقلال را در پیکانشهر با حضور طرفداران میزبانی کنیم چون در تعطیلات تابستانی ایرانخودرو هستیم و باشگاه به صورت کلی تعطیل است.

محمد طهماسبی سرپرست تیم پیکان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون میزبانی پیکان از استقلال تهران در بازی دوستانه روز دوشنبه اظهار داشت: این بازی دو روز پیش برگزار و همه چیز تمام شد و خیلی دوست ندارم که به حاشیه برویم اما یک توضیح کوچکی نیاز است که باید به هواداران خوب استقلال بدهم. به شخصه برای تماشاگران که سرمایه اصلی فوتبال هستند، احترام خاصی قائلم و برای تیم ما بهتر بود که این مسابقه با حضور تماشاگران برگزار شود اما اگر قرار بود که با تماشاگران برگزار شود، امکان نداشت که این مسابقه در پیکانشهر میزبانی کنیم چون در تعطیلات تابستانی ایرانخودرو هستیم و باشگاه به صورت کلی تعطیل است.

او ادامه داد: قرار بود این بازی با تماشاگران برگزار شود، برپایی آن در شهر قدس هیچ مشکلی نداشت. بازی در شهر قدس برگزار می‌شد و هر تعداد تماشاگری که دوست داشت به ورزشگاه بیاید ما پذیرای آنها بودیم. در باشگاه پیکان یک مجموعه است که شبیه به استادیوم نیست که بخواهید از تماشاگران میزبانی کنید. ما دوست داشتیم از تماشاگرانی که به آنجا آمده بودند میزبانی کنیم اما محدودیت‌های باشگاه پیکان اجازه نمی‌داد تا برخلاف وعده‌مان عمل کنیم. ما از طرف خودمان و باشگاه‌ پیکان از تماشاگران عزیزی که به آنجا آمدند و نتوانستند به ورزشگاه بیایند عذرخواهی می‌کنیم و همچنین از خبرنگاران گرامی که نتوانستیم میزبان آنها بشویم عذرخواهی می‌کنیم.

سرپرست تیم پیکان افزود: ما شهر قدس را پیشنهاد دادیم اما آنها گفتند پیکانشهر. وقتی پیکانشهر می‌گویند یعنی بازی بدون تماشاگر. خیلی‌ها دوست داشتند این بازی را ببینند و به من درخواست دادند اما من گفتم با درخواست استقلال این بازی پشت درهای بسته است. ما به غیر از تماشاگران حتی اجازه ورود خبرنگاران را هم ندادیم. رسانه و تماشاگر رکن اصلی فوتبال هستند و اگر این دو نباشند که فوتبال معنا ندارد. در هر صورت این اتفاق به خواست آنها بوده و ما هم انجام دادیم. حال نمی‌دانم که چرا می‌گویند با درخواست ما این بازی بدون حضور هواداران بوده! در حالی که از نظر ما هیچ مشکلی نداشت که این بازی در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود.

طهماسبی در خصوص اینکه استانداردسازی ورزشگاه شهر قدس انجام شده یا خیر، گفت: ورزشگاه ما بیشتر استانداردها را دارد و انشاالله تا پیش از اولین بازی بقیه موارد را برطرف خواهند کرد. در حال حاضر فقط نصب گیت‌های ورودی باقی مانده است.

سرپرست پیکان درباره شرایط آمادگی بازیکنان در فاصله چند روز مانده تا شروع مسابقات لیگ برتر گفت: بچه‌ها خیلی خوب تمرین می‌کنند. از لحاظ ذهنی و بدنی آماده شروع مسابقات هستند. آماده هستیم تا وارد مسابقات شویم با وجود اینکه حدود 20 روزی در شروع مسابقات تاخیر افتاد. امیدوارم امسال لیگ پویایی داشته باشیم تا به تیم ملی ما کمک کند و حالا که ورزشگاه‌ها استانداردسازی شده، تماشاچیان بدون دغدغه فوتبال تماشا کنند و از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز