خبرگزاری کار ایران

فریبا: قرعه بدی نصیب استقلال نشده است

امیدواریم دیاپاته طوری کار کند که هواداران تیام را فراموش کنند

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۳۳۴

پیشکسوت استقلال می گوید اگر ابی پوشان بتوانند در ابتدای فصل سه برد متوالی کسب کنند به لحاظ روحی شرایطشان خوب خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال معتقد است کاش دربی به جای هفته چهارم در زمان دیگری برگزار می شد تا جذابیت بازی بیشتر شود .با وی در خصوص شرایط تیم و حضور بازیکنان جدید به صحبت پرداختیم.

نظرتان در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و برنامه بازی‌های استقلال چیست؟

در لیگ که قرار است هر نیم فصل 15 بازی برگزار شود همه بازی‌ها سخت است اما وقتی به جایگاه تیم‌ها در فصل گذشته رجوع می‌کیم به این نتیجه می‌رسیم که سه بازی ابتدایی استقلال در ابتدای لیگ با تیم‌هایی است که فصل گذشته در میانه‌های جدول قرار داشتند اما هفته چهار و پنجم‌شان بازی‌های سختی را در پیش دارند. به نظر من قرعه بدی نصیب استقلال نشده است و تجربه نشان داده هر تیمی که بتواند در همان اوایل  فصل سه برد متوالی به دست آورد می‌تواند از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط قرار بگیرد.

 دو مربی تیم‌های بزرگ تهران تغییر یافتند در این خصوص صحبت کنید؟

به هر حال هر دو تیم بزرگ تهران دو مربی جدید آمده‌اند که افکارشان هنوز شناخته شده نیست پس هواداران باید سعه صدر زیادی داشته باشند البته این را هم باید بگویم شرایط کالدرون بهتر از استراماچونی است زیرا مربی ایتالیایی استقلال زیاد به فوتبال آسیا اشراف ندارد اما کالدرون تجربه کار کردن در فوتبال آسیا را در کارنامه دارد و این خیلی می‌تواند به وی کمک کند.

دربی هم قرار است در هفته چهارم برگزار شود؟

دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد خیلی‌ها می‌گویند این بازی فقط سه امتیاز دارد  اما من معتقد هستم دربی حتی بیشتر از شش امتیاز ارزش دارد خیلی از مواقع باعث شده که یک مربی با برد در دربی اخراج نشود اما اعتقاد من این بود کاش دربی هفته هشتم یا نهم برگزار می‌شد تا جذابیتش بیشتر شود.

استقلال دو بازیکن خارجی جذب کرد نظرتان چیست؟

بالاخره استقلال در پست دفاع چپ نیاز به بازیکن جدید داشت البته ما یک هافبک بازیساز هم نیاز داریم. آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی را می‌توانیم در این پست از آنها استفاده کنیم بخصوص فرشید که باید به نظر من به دروازه حریف نزدیک‌تر باشد.

خیلی‌ها شیخ دیاپاته را با تیام مقایسه می‌کنند این قیاس درست است؟

هر بازیکنی ارزش فنی و کیفیت خودش را دارد و مقایسه کار درستی نیست چون باعث می‌شود فشار روی بازیکن بیشتر شود و کارایی‌اش را از دست بدهد .امیدواریم دیاپاته طوری کار کند که هواداران تیام را فراموش کنند.

بازیکنان جدید را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی کردن همان قدر که آسان است می‌تواند سخت هم باشد خیلی‌ از این بازیکنان در تیم‌های خودشان نفر اول بودند اما زیاد کارآیی نداشتند یا بالعکس برخی‌ها به تیم‌های بزرگ رفتند و ستاره شدند سابقه این بازیکنان نشان می‌دهد بازیکنان خوبی هستند بنده سیاوش یزدانی را کامل می‌شناسم زیرا خودمان از مشهد به پیکان آوردیم امیدوارم که همگی آنها در استقلال جواب بدهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز