خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرعامل استقلال به شایعات؛ از استعفای استراماچونی تا جذب میلیچ

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۲۵۷

مدیرعامل استقلال گفت: اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از هدایت استقلال فقط گمانه زنی است و آن را تکذیب می کنم.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی در ارتباط تلفنی با بخش خبری ساعت 19 درباره شایعات و حواشی به وجود آمده پیرامون احتمال قطع همکاری استراماچونی با استقلال و همچنین ناکامی در جذب میلیچ، مدافع کروات به صحبت پرداخت. 

از پنجشنبه پیگیر ورود میلیچ به تهران بودیم

در خصوص ورود میلیچ باید بگویم که چهارشنبه شب و در واقع بامداد پنجشنبه با سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به توافق رسیدیم. از پنجشنبه صبح مقدمات تهیه ویزا و بلیت برای این بازیکن را آغاز کردیم. با توجه به تعطیلی پنجشنبه و جمعه، روز شنبه با فدراسیون مکاتبه کردیم و حتی غیرمکتوب هم پیگیر بودیم تا مشکلاتی که الان به وجود آمده، برای این بازیکن و ایجنتش به وجود نیاید.

نامه فدراسیون به فرودگاه نرسید!

شنبه شب یکی از ایجنت‌های این بازیکن از اسپانیا وارد تهران شدند و یکشنبه جلسه خوبی در باشگاه با او داشتیم. در کلیات با هم به توافق رسیدیم و شرایط عقد قرارداد هم آماده شد. عصر دیروز باید میلیچ و دیگر ایجنت او وارد تهران می شدند. متاسفانه به دلیل اینکه نامه ای از فدراسیون به نهاد مربوطه در فرودگاه نرسیده بودند، این 2 نفر نتوانستند وارد تهران شوند. به همین دلیل آن‌ها با هماهنگی باشگاه استقلال به دوبی رفتند و فردا یا پس فردا بعد از صدور ویزا به ایران بازمی‌گردند. 

هم میلیچ را جذب می‌کنیم، هم یک هافبک دفاعی

انشاالله هم این بازیکن و هم یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی که مدنظر سرمربی تیم بوده، جذب خواهند شد. تاکنون تمام گزینه های مدنظر سرمربی تیم جذب شده اند و با هماهنگی بین من و سرمربی تیم در حال رایزنی با سایر گزینه ها هستیم. 

دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند

متاسفانه اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از هدایت استقلال فقط گمانه زنی است. از هواداران می خواهم به این حاشیه ها توجه نکنند. کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، چنین مواردی را از طریق فضای مجازی مطرح می کنند. قبلا هم گفتیم که باشگاه از طریق مجاری قانونی این موارد را پیگیری می کند. ما برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بستر را فراهم کردیم.

استعفای استراماچونی را قطعا تکذیب می کنم

من قطعا اخبار مربوط به انصراف استراماچونی را تکذیب می کنم. هماهنگی کامل بین من و استراماچونی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز