خبرگزاری کار ایران

خلیلی: کالدرون بابت زمان آغاز لیگ کلافه شده/ بیرانوند برا دلجویی به بوشهر رفته

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۰۰۶

مدیر تیم پرسپولیس گفت: همه می‌خواهیم بدانیم کی لیگ شروع می‌شود؟ اخباری که روزانه در رسانه‌ها مطرح می‌شود را به کالدرون می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تیم ایده آل است بازی‌های تدارکاتی زیادی در نظر گرفته‌ایم.در ترکیه با وجود قولی که دادند نتوانستیم بازی کنیم. بعد از بازگشت تمام بازی‌های تدارکاتی را برای تیم فراهم کردیم و چهارشنبه و پنجشنبه بازی تدارکاتی داشتیم.

او ادامه داد: از نظر روحی و روانی تیم وضعیت خوبی دارد. حمایت هواداران را داریم. قرعه کشی لیگ هم انجام شده و نمی توان گفت قرعه خوب است یا بد. کالدرون دوست دارد هرچه زودتر لیگ شروع شود. ارتباط بازیکنان نزدیک و نزدیک تر شده است و منتظر شروع لیگ هستیم.

وی در مورد حکم تعلیقی محرومیت هواداران پرسپولیس خاطر نشان کرد: از روز اول هم که این حکم اعلام شد گفتیم این مسئله را پیگیری می‌کنیم و اعتراض خود را هم اعلام کردیم. واحد حقوقی باشگاه جناب آقای ذاکر مسائل را پیگیری می‌کنند این حکم تعلیقی بود و اعتراض ما روی اصل قضیه بود. باشگاه سعی کرده از حق خودش دفاع کند. شاید مظلوم واقع شده‌ایم. اتفاقات ناگواری رخ داد. این حکم تعلیقی بود و هست همانطور که آقای ذاکر در سایت باشگاه اعلام کردند هواداران ما در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد و این را ذاکر به من قول داده است.

خلیلی افزود: امیدوارم هرچه سریع‌تر لیگ شروع شود و ما هواداران را در کنار خود ببینیم.

وی در مورد زمان شروع فصل نوزدهم لیگ برتر، گفت: ما برنامه‌ریزی‌مان هفتگی شده و کالدرون از این مسئله خیلی ناراحت است. همه می‌خواهیم بدانیم کی لیگ شروع می‌شود. اخباری که روزانه در رسانه‌ها مطرح می‌شود  را به کالدرون می‌دهیم. ابتدا گفتند 28 یا 29 مرداد لیگ شروع می‌شود بعد تاریخ دیگری اعلام شد کالدرون از این اتفاقات کلافه شده است. این مسائل خسته‌کننده شده‌اند فوتبالیست‌ها دوست دارند زودتر در شرایط مسابقه قرار بگیرند. هنوز تاریخ دقیقی به ما نگفته‌اند. ما هم این صحبت‌‌ها را شنیده‌ایم. گفتند 28 یا 29 شروع می‌شود باید امیدوار باشیم لیگ هرچه زودتر شروع شود و ان‌شاءالله ورزشگاه تجهیز شوند.

خلیلی در مورد اینکه بعد از شروع لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی خیلی زود مسابقات دوباره تعطیل می‌شود، گفت:‌ باشگاه‌ها باید از طریق نامه و به صورت کتبی مسائل به آنها اعلام شود هنوز هیچ چیز به ما اعلام رسمی نشده است. پیش از این گفتند 28 یا 29 یا 31 مرداد لیگ شروع می‌شود. دیشب یکی از مسئولان هم گفت 28 مرداد لیگ شروع می‌شود اما هنوز نامه رسمی به ما داده نشده است.

وی در مورد سفر بیرانوند و سیدجلال حسینی به بوشهر گفت: در جنوب کشور در فصل گذشته اتفاقی افتاد و علیرضا بیرانوند با وجود دلجویی از نیروی انتظامی دل‌نگران بود به همین دلیل به اتفاق حسین ماهینی که زادگاهش بوشهر است و سیدجلال حسینی کاپیتان تیم راهی این شهر شدند امروز صبح پرواز داشتند مراسم خوبی هم برگزار شد و کدورت‌ها برطرف شد. من هم با کالدرون هماهنگ کرده بودیم و اجازه بازیکنان را گرفته بودم. امشب این بازیکنان برمی‌گردند و از فردا در تمرینات حاضر خواهند بود.

خلیلی در مورد اینکه چرا در بازی دوستانه با نساجی، پرسپولیس دو بازیکن اخراجی داشت، گفت: به هر حال در بازی‌های تدارکاتی و دوستانه گاهی اوقات به صورت رسمی پیگیری نمی‌شود و شاید جرائم هم مثل بازی‌های رسمی نیست به همین دلیل بازیکنان با هم برخوردهای فیزیکی دارند مسئله خاصی نبود دو بازیکن اخراج شدند و دو نفر هم جایگزین آنها شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز