خبرگزاری کار ایران

کالدرون: از تاخیر در انتخاب مهاجم خارجی ناراحتم/ قرعه فرقی ندارد ما باید برای بازی آماده باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۰۰۰

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: من از تاخیر در روند جذب مهاجم خارجی ناراحتم ولی خارج از بحث مذاکرات، بخت در جذب بازیکن اهل مالی با ما یار نبود.

گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس پیش از تمرین امروز (یکشنبه) تیمش درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و زمان دربی در هفته چهارم گفت: اول اینکه عید شما مبارک. دوم اینکه تمام بازی‌ها مهم‌ هستند و سه بازی مهم در پیش داریم. قرعه‌کشی اسمش بر روی آن است و ما برای هر بازی آماده هستیم.

اوادامه داد: بازی استقلال خیلی زود انجام می‌شود و باید بازی کنیم. هر تیمی برنده باشد، فرقی نمی‌کند و باید بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب مهاجم خارجی برای سرخ پوشان توضیح داد: من چیزی که باشگاه می‌گوید را گوش می‌کردم و بازیکنان متعددی به من معرفی شد. باشگاه قرار است که دوشنبه با این بازیکن مذاکره کند. من از تاخیر در روند جذب مهاجم خارجی ناراحتم ولی خارج از بحث مذاکرات، بخت در جذب بازیکن اهل مالی با ما یار نبود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با ایرج عرب به خاطر عدم پرداخت به موقع حقوقش مشکلی دارد، گفت: من هیچ صحبتی درباره حقوقم با باشگاه نکردم. من یک ماه است که در باشگاه حضور دارم و چیزی ندارم که بخواهم طلبکار باشم. فقط بحث مهاجم خارجی در این مدت مطرح بوده و الان هم آماده آغاز لیگ برتر هستیم.

او در پایان در جواب به این پرسش که آیا درخواست افزایش بودجه باشگاه برای جذب بازیکن خارجی بوده، بیان کرد: من در جریان مباحث مالی نیستم. من می‌دانم که بازیکن مدنظرمان ما را راضی می‌کند و بازیکن قوی‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز