خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: خیلی خوب بود که استرس نداشتیم!

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۸۸

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مکزیک در ست سوم سرویس های ریسکی زد و بازی نزدیک بود اما این خیلی خوب بود که ما در پایان ست استرس نداشتیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از دیدار با مکزیک گفت: این دیدار فرصتی بود برای بازیکنانی که بیشتر اوقات روی نیمکت حضور داشتند.ما خیلی خوب بازی کردیم اما مکزیک در ست سوم سرویس های ریسکی زد و بازی نزدیک بود اما این خیلی خوب بود که ما در پایان ست استرس نداشتیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم و در نهایت توانستیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم.

سرمربی تیم ملی درباره عملکرد بازیکنان در این دیدار اضافه کرد: امروز همه بازیکنان ما خوب بودند. جواد کریمی خیلی خوب پاس داد و جواد معنوی نژاد در حمله خوب بود و قائمی با تجربه ترین بازیکن ما بود و در لحظات حساس به ما کمک کرد. موذن خیلی خیلی خوب بود و عملکرد خوبی در دریافت و توپ گیری داشت. مجرد در دفاع عالی بود و غلامی نیز در لحظات حساس عملکرد خوبی داشت. یلی خیلی خیلی خوب بود و امتیاز آورترین بازیکن ما بود و در حمله عملکرد عالی داشت. برای من همه بازیکنان خوب بودند. بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند امروز از فرصت خود استفاده کردند و نمایش خوبی داشتند.

او در پایان صحبت های خود درباره دیدار با روسیه اظهار داشت: فردا روز بزرگی برای ما است و بازی مهمی با روسیه داریم. روسیه تیم قدرتمندی است و کار سختی برابر این تیم داریم. ما تلاش خود را می کنیم و امیدوار هستیم و اگر آنها از فرم خود دور باشند و ما کم اشتباه کنیم، می توانیم برنده مسابقه باشیم.

تنظیم: فتانه مقدم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز