خبرگزاری کار ایران

هافبک برزیلی پارس جم در گفتگو با ایلنا:

مگنو باتیستا: به تعویق افتادن لیگ برای رشد فوتبال ایران و آمادگی بیشتر تیم ها خوب است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۰۶

هافبک فصل پیش تیم پیکان گفت:به تعویق افتادن لیگ شاید در ابتدا برای اهالی فوتبال سخت باشد اما به رشد فوتبال ایران کمک می کند.

مگنو باتیستا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی از تیم پیکان گفت: یکسال شرایط خوبی در تیم پیکان داشتم. و توانستم تاثیرگذار باشم ولی در انتهای لیگ با تماس‌های آقای کمالوند و بدلیل شناختی که از او داشتم تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم.

باتیستا درخصوص علت پیوستن خود به تیم پارس جنوبی و اینکه آیا پیشنهاد دیگری هم از تیم‌های لیگ برتری داشت عنوان کرد: بله چند پیشنهاد از تیم‌های خوب لیگ برتری داشتم. اما بدلیل اینکه با آقای کمالوند تجربه همکاری داشتم و ماشناخت  بسیار خوبی از یکدیگر داریم و بدلیل جو خوب تیم پارس جنوبی تصمیم گرفتم تا این تیم را برای ادامه فعالیت فوتبال‌ام انتخاب کنم.

وی در خصوص همکاری با فراز کمالوند عنوان کرد:  مربی خیلی عامل بزرگی برای موفقیت بازیکن محسوب میشود فراز بسیار مربی خوب و باتجربه‌ای است. او تمامی آیتم‌های یک مربی حرفه‌ای را دارد. خوشبختانه تجربه همکاری با اورا به مدت چهار-پنج سال را در کارنامهام دارم و از اینکه زیر نظر او کار میکنم بسیار خوشحال هستم.

هافبک فصل پیش تیم پیکان در واکنش به پیش‌بینی‌اش در مورد جایگاه تیم پارس جنوبی در لیگ نوزدهم ادامه داد: بله قطعا تیم ما با توجه به بازیکنان خوب و مستعدی که دارد، شایستگی گرفتن امتیازات بسیار خوبی را خواهد داشت و امیدوارم بتواند با کسب نتایج قابل قبول موفق ظاهر شود.

وی در مورد به تعویق افتادن بازی‌های لیگ برتر گفت: دقیقا نمیدانم چه شد که این تصمیم امسال گرفته شد. اما فکر میکنم برای رشد فوتبال ایران خوب باشد زیرا در این صورت همه تیم‌ها به شرایط خودشان رسیدگی خواهند کرد. شاید در ابتدا برای اهالی فوتبال سخت باشد زیرا زمانی این قانون را اعلام کردند که همه‌ی تیم‌ها خودشان را برای شروع لیگ آماده کرده بودند اما به مرور همه به این موضوع عادت خواهند کرد.

مگنو باتیستا درمورد رابطه دوستانه‌اش با سه بازیکن برزیلی شاغل در لیگ برتر مثل (کیروش استنلی، دخسوس، پریرا) اظهار داشت: بله با همه این بازیکن‌ها رابطه دوستانه و خوبی دارم و همه آن‌ها را از خیلی دوست دارم. اما لوسیانو پریرا مثل برادر من است و من هر روز با او تلفنی تماس دارم و با او بسیار صمیمی هستم.

وی در خصوص اینکه فصل گذشته دو بازیکن برزیلی آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شدند عنوان کرد: اگر بازیکن ایرانی هم موفق به کسب این عنوان میشد برایم خوشحال کننده بود اما این اتفاق نه تنها باعث خوشحالی بلکه باعث افتخارم است. در کل عاشق کشور وبازیکن‌های ایرانی هستم.

باتیستا در مورد اینکه آیا از آخرین وضعیت پادوانی و ارتباطش با این بازیکن توضیح داد: هفته پیش با او صحبت کردم و از زمانی که به صورت مرتب تحت نظر پزشک است و فیزیوتراپی میکند حالش خیلی بهتر است و امیدوارم که اول سلامتی‌اش را دوباره  بدست آورد و بعد از آن بتواند به فوتبال حرفه‌ای برگردد.

هافبک جدید تیم پارس جنوبی در مورد بازیکنان ایرانی و خارجی مورد علاقهاش گفت: ایران در تمامی پست‌ها بازیکنان خوب و با کیفیت زیاد دارد. اما من درتیم پرسپولیس کمال کامیابی نیا و در استقلال علی کریمی را دوست دارم. از بازیکن‌های خارجی نیز بازی کاسمیرو بازیکن برزیلی چلسی را می‌پسندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز