خبرگزاری کار ایران

سیاست استقلال جذب بازیکنان جوان باتجربه بود

شکوری: نوبتی هم باشد دیگر نوبت قهرمانی استقلال است!

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۱۱

سرمربی جوانان استقلال معتقد است باید از بازیکنان باتجربه ای که از تیم جدا شده اند قدردانی شود.

به گزارش ایلنا، هادی شکوری سرمربی جوانان استقلال در دیدار تدارکاتی با تیمش به مصاف بزرگسالان رفت او معتقد است برگزاری این دیدار از لحاظ انگیزگی خیلی به بازیکنان تیمش در آ‌ینده کمک خواهد کرد. با شکوری در خصوص برگزاری این بازی و همچنین شرایط استقلال و جدایی بازیکنان باتجربه از تیم صحبت کردیم.

در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال رفتید؟

این بازی بیشتر جنبه انگیزشی داشت با توجه به اینکه ما جمعه هم‌بازی کرده‌ بودیم اما با انجام این بازی موافقت کردیم ازنظر تجربه خیلی به ما کمک می‌کند امیدوارم برگزاری این بازی‌‌ها ادامه داشته باشد. من تمرینات استراماچونی را از نزدیک دیدم و نت‌برداری کردم با ایشان هم‌صحبت کردم و قرار شد هفته‌ای دو بار به تمرینات بزرگسالان بروم.

بازیکنی با دنیای مربیگری چقدر فرق دارد؟

به‌شخصه فکر می‌کنم آدم موفقی در فوتبالم بودم دوست دارم در مربیگری کیفیتم را بالا ببرم و تلاش می‌کنم همه‌چیز را یاد بگیرم تا بتوانم مربی موفقی باشم.

شرایط استقلال را چطور دیدی؟

تیم خوب و جوانی است اما مهم‌ترین مسئله در حال حاضر در استقلال این است که آن‌ها مربی‌شان را قبول دارند و این خیلی خوب است هر چه قدر ازلحاظ اخلاقی و روحی به مربی تیمت نزدیک‌تر باشی شرایط تیم بهتر خواهد شد امیدوارم استقلال امسال به جایگاهی که حقش است برسد.

شما فکر می‌کنید استقلال بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟

الان زود است در خصوص این مسئله صحبت کنیم اما این را باید قبول کنیم انتظارات هواداران استقلال به‌جایی رسیده که اگر نوبتی هم باشد دیگر نوبت قهرمانی استقلال است اما به هواداران استقلال می‌گویم که به استراماچونی زمان بدهند زیرا تیم در عرض دو ماه تغییرات زیادی کرده و شاید در چند هفته اول نتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

نزدیک به 17 بازیکن از استقلال جداشده این به ضرر تیم است؟

به‌هرحال تجربه این را نشان داده که جدایی بیش‌ازاندازه بازیکنان به ضرر تیم خواهد بود در سال 90 زمانی که ما در استقلال حضور داشتیم 11 بازیکن از تیم جدا شدند که باعث شد تیم افت شدیدی کند الان هم هماهنگ کردن این‌همه بازیکن جدید با یکدیگر سخت است در همین تیم جوانان سه هفته است که تیم را تحویل گرفته‌ام و تا بخواهم تفکراتم را به بازیکنان القا کنم نیاز به زمان است.

عملکرد کدام‌یک از بازیکنان استقلال را در بازی خوبی دیدی؟

مهدی قائدی را خوب دیدم پیشرفت خوبی کرده همچنین علی کریمی هم نشان داد به‌روزهای اوجش نزدیک شده است.

امسال استقلال بازیکنان باتجربه‌اش جداشده‌اند و خیلی‌ها می‌گویند تیم فعلی تجربه لازم را ندارد؟

شک نکنید تجربه در فوتبال یک اصل است و باید در یک تیم وجود داشته باشد اما سیاست امسال استقلال جذب بازیکنان جوان باتجربه بود فرشید باقری، علی کریمی و وریا غفوری در عین جوانی باتجربه است امیدوارم از این بازیکنانی که امسال از استقلال جداشده‌اند قدردانی شود تا هواداران بدانند که این بازیکنان چقدر زحمت کشیده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز