خبرگزاری کار ایران

عبدالله حسینی در گفتگو با ایلنا:

امیدوارم امسال گل گهر پدیده لیگ نوزدهم شود/ برای چالش جدید به سیرجان آمدم

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۱۰

مدافع فصل پیش تیم شهر خودرو ابراز امیدواری کرد که تیم جدیدش بتواند امسال در نیمه بالای جدول قرار بگیرد و پدیده لیگ نوزدهم شود.

عبدالله حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی از تیم شهر خوردو خراسان اظهار داشت: من سه - چهار سال در خراسان شرایط خوبی داشتم. شهر خودرو خیلی تیم حرفه‌ای و خوبی است و کادر مدیریتی و فنی آن‌ها بسیار حرفه‌ای هستند. مخصوصا آقای حمیداوی که مانند یک ناجی برای بهبود شرایط باشگاه تلاش کردند و توانستند این تیم را به افتخار استان خراسان و یکی از بهترین تیم‌های لیگ  برتر تبدیل کنند. ولی به دلیل تجربه چالش جدید در دوران بازیگریم دوست داشتم تا تیم دیگر را تجربه کنم به همین دلیل از این تیم جدا شدم.

وی درخصوص علت پیوستن خود به تیم گل گهر و اینکه آیا پیشنهاد دیگری هم از تیم‌های لیگ برتری داشت عنوان کرد: بله پیشنهادات دیگری هم داشتم اما بدلیل تجربه کار کردن با آقای بگوویچ و بی‌حاشیه بودن تیم گل گهر، فکر کردم تا شاید این انتخاب بتواند سکوی پرشی برایم باشد و باعث پیشرفت‌های زیادی برایم شود.

مدافع جدید تیم گل گهر در خصوص تجربه کار کردن با بگوویچ افزود: من سابقه کار کردن با ایشان را در کارنامه‌ام دارم. آقای بگوویچ بسیار مربی خوب و باتجربه هستند. ایشان  اصلاً به اسم بازیکن‌ها اهمیت نمی‌دهند و هر کسی که بهتر کار و بیشتر تمرین کند را در اولویت خود قرار می‌دهند. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد‌شان را با عملکرد خوبم بدهم.

حسینی در واکنش به پیش‌بینی‌اش در مورد جایگاه تیم گل گهر در اولین تجربه لیگ برتر این تیم ادامه داد:  تیم ما اردوهای بسیار خوبی داشته و از آمادگی بالایی برخوردار است و بازیکن‌های ما بسیار مستعد، جوان، با تجربه و دونده هستند. و به زودی چند بازیکن خارجی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد و بسیار امیدوارم هستم تا  امسال گل گهر بتواند پدیده لیگ شود و با کسب نتایج خوب در نیمه بالای جدول جا داشته باشد.

وی در خصوص دعوت شدن چندتن از بازیکنان شاغل در لیگ ‌برتر به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث انگیزه و تلاش بیشتر او و بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌شود افزود: دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است اما در ابتدا دوست دارم وظیفه‌ای که در تیم گل گهر به عهده‌ام گذاشته شده را به نحو احسن انجام دهم و قطعا اگر شایستگی این انتخاب را داشته باشم جزو اسامی دعوت شدگان خواهم بود و افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نیز نصیبم خواهد شد.

 

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز